این نماینده مجلس نهم گفت: امام خامنه ای معتقدند که اقتدار مردم باید حفظ شود در حالی که می بینیم به دلیل عدم مدیریت صحیح مسئولان دولتی و برخلاف شعارهای انتخاباتی آقای روحانی،عزت به پاسپورت ایرانی بازنگشته است.
کد خبر: ۸۷۳۹۹۵۶
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
صفرنعیمی رز نماینده سابق مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه فاجعه منا فراموش شدنی نیست گفت: سال گذشته که این اتفاق تلخ رخ داد، از مسئولان دولتی و قضایی خواستیم که پیگیری قاطعانه ای در این خصوص داشته باشد.
 
وی افزود: باید قبول کنیم که در موضوع حادثه منا و تحقق نیافتن حقوق جانباختگان، ضعف دیپلماسی داشتیم و دولتی که اسمش را اعتدال می گذارد و با شعار امید به سرکار آمده است، باید کاری کند که مردم به زندگی امیدوارم شوند و لزوما آرام صحبت کردن آقای روحانی،دردی از جامعه دوا نمی کند.
 
نعیمی رز خاطر نشان کرد: بنده وابسته به هیچ جناحی نیستم اما معقتدم که باید در خصوص حادثه منا، مسئولین و اعضای وزارت امورخارجه، فرمایشات رهبرانقلاب درباره واقعیت هتاک و بی‌ایمان حاکمان سعودی را مطالعه کنند، چون حضرت آقا صحبت ها و مواضع قاطعی در خصوص پیگیری تحقق حقوق خانواده جان باختگان فاجعه منا داشتند.
 
این نماینده مجلس تاکید کرد: امام خامنه ای معتقدند که اقتدار مردم باید حفظ شود در حالی که می بینیم به دلیل عدم مدیریت صحیح مسئولان دولتی و برخلاف شعارهای انتخاباتی آقای روحانی،عزت به پاسپورت ایرانی بازنگشته و این موضوع، وعده دروغ انتخاباتی بوده است.
 
 وی در پایان ابراز داشت: مسئولانی که ادعای خدمت به مردم دارند، بند به بند فرمایشات رهبرانقلاب را مطالعه کنند، چرا که حرف آقا برگرفته از دغدغه های مردم است.
ارسال نظرات