خبرهای داغ:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان خبر داد ؛

ثبت یک هزارو 345 تعاونی توسط بانوان در گلستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت:استان گلستان در ثبت تعاونی ها بانوان جزو اولین استان های کشور است .
کد خبر: ۸۷۳۹۹۹۳
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷


 

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سعید مازندرانی، پیش ازظهر امروز در یازدهمین جشنواره تعاونی های برتر گلستان ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان اظهار کرد: در تقویم جمهوری اسلامی ایران  از 13 تا 19 شهریور هفته تعاون ثبت شده است که در این ایام جهت معرفی تعاونگران توانمند و ایجاد انگیزه در بین افراد برنامه های متنوعی صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه 539 تعاونی در جشنواره تعاونیهای برتر شرکت کردند، تصریح کرد: دو تعاونی استان گلستان در عرصه رقابت ملی به عنوان برتر انتخاب شدند که برای بازدید از نمایشگاههای فرانسه حضور پیدا خواهند کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان  با اشاره به اینکه در اصل 44 قانون اساسی یکی از سه بخش اساسی اقتصاد بخش  تعاون است، افزود: در برنامه پنجم تعاونی باید 25 درصد از اقتصاد را به خود اختصاص دهد اما به دلایل زیادی این اتفاق رخ نداده است.

مازندرانی بیان داشت: استان گلستان تا کنون توانسته 10 هزار و 967 تعاونی را به ثبت برساند که نزدیک به 4 هزار تعاونی راکد یا نیمه فعال هستند.

وی با اشاره به ضرورت ارتقاء بخش تعاون از تلاشگران این عرصه به عنوان پیشگامان بخش اقتصاد یاد کرد و افزود: فعالان اقتصادی، تعاونگران و کارآفرینان میتوانند در بخش اقتصاد تحول ایجاد کنند نباید در این مسیر دلسرد شده و با امید و تلاش بیشتر گام بردارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان  با بیان اینکه حدود یک هزار و 345 تعاونی بانوان در گلستان به ثبت رسیده است، تصریح کرد: استان گلستان در ثبت تعاونی ها بانوان جزو اولین استان های کشور است اما از این تعداد 336 تعاونی فعال و مابقی آن راکد و یا نیمه فعال هستند که نیاز به فعالیت بیشتر است.

گفتنی است 13 لغایت 19 شهریور به عنوان هفته تعاون نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها