مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران خبرداد:
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: خسارت طوفان خانواده های ایثارگران آسیب دیده از طریق بیمه پرداخت می شود.
کد خبر: ۸۷۳۹۹۹۸
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،عباسعلی رضایی به صورت میدانی از منازل مسکونی  تعدادی از خانواده های  شاهد و ایثارگر خسارت دیده طوفان و سیل بازدید و از نزدیک به بررسی و پیگیری وضعیت آنان پرداخت.
 
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به منظور تسریع در رفع مشکلات ایثارگران خسارت دیده طوفان، به صورت تلفنی هماهنگی های لازم را با ادارات بیمه و مسئولان شهری به ویژه فرماندارانانجام داد.
 
وی در بازدید هفت ساعته از منازل خانواده های شاهد و ایثارگر آسیب دیده قائم شهر گفت: از آغاز وقت اداری امروز، نمایندگان بیمه و بنیاد در منازل مسکونی ایثارگرانی که دچار آسیب شدند حضور یافتند و در حال برآورد میزان خسارت هستند.
 
رضایی گفت: بازدید میدانی وضعیت خانواده های ایثار گران از روز  شنبه آغاز شد.
 
این مقام مسئول تصریح کرد: تمهیدات لازم برای برطرف شدن مشکلات ایثارگران اندیشیده شده است.
 
وی تصریح کرد: تمامی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران مشمول بیمه حوادث هستند.
 
رضایی افزود: تا کنون ۱۴۲ واحد آسیب دیده ایثارگران در مازندران شناسایی شد.
 
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران عنوان کرد: در شهرهایی که بیمه البرز نمایندگی ندارد اقدام به اعزام دو کارشناس برای بازدید و تعیین خسارات احتمالی از سوی بیمه البرز انجام شده است.
 
وی سقف مبلغ بیمه شده را برای ایثارگران ۳۵ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این بیمه پوشش اثاثیه منزل به همراه ساختمان را در بر می گیرد.
 
رضایی اعلام کرد: از کارشناسان بیمه ای تقاضای همیاری با خانواده های ایثارگران را داشتیم که بحث دریافت خسارت از بیمه به سهولت بیشتری انجام شود.
 
وی همچنین اذعان کرد: خانواده ها پس از کارشناسی منازل اقدام به تعمیر کنند تا بحث بیمه ای لحاظ شود./
 
 ایسنا
ارسال نظرات