فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

آل سعود به دنبال اهداف صهیونیستی و استکباری است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: آل سعود با لعابی از دین، اهداف صهیونیستی و استکباری را در مکه و مدینه دنبال می کند.
کد خبر: ۸۷۴۰۰۶۱
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان؛سردار کشکولی در حاشیه بازدید از منطقه ی بازسازی عملیات کربلای 2 در شهرستان کوهدشت گفت: ده ها سال است که از زمان شروع تأسیس آل سعود در عربستان، یک جریان توسط وهابیت در مکه و مدینه ایجاد شده تا هر دو قبله ی ما(بیت المقدس و مکه) در تصرف صهیونیست و وهابیت قرار بگیرد.

وی افزود: همزمان با وقوع انقلاب جمهوری اسلامی ایران، حساسیت آل سعود سخت و شدیدتر شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اظهار کرد: با تشکیل جمهوری اسلامی ایران، ماهیت نفاق و مخالفت آل سعود با دین اسلام بروز بیش تری پیدا کرده است.

سردار کشکولی با بیان اینکه آل سعود با لعابی از دین، اهداف صهیونیستی و استکباری را در مکه و مدینه دنبال می کند؛ خاطرنشان کرد: با شروع فرهنگ سازی حج، توسط جمهوری اسلامی ایران، برائت از مشرکین، به عنوان اصلی از مناسک حج قرارگرفت.

وی با اشاره به اینکه بر طبق قرائن و شواهد، فاجعه ی منا یک حادثه ی عمدی به نظر می رسد؛ تصریح کرد: واقیعت دین و ظلم آل سعود به ماهیت اسلام، باید برای مسلمانان آشکارتر شده و اتحادیه های جهانی علیه آن شکل بگیرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اظهار کرد: آل سعود، صلاحیت عقلی، فرهنگی و سیاسی ندارد برای خادمیت حرمین را ندارد و باید این

سردار کشکولی، روشنگری و تبیین در خصوص اقدامات آل سعود را یک اقدام اساسی دانست و اظهار کرد: وزارت امور خارجه باید تلاش کند که حقوق شهدای منا را استیفا کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار