به مناسبت سالروز ازوداج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، کارگاه سبک زندگی اسلامی با موضوع «مهارت های ارتباطی دوران عقد» با حضور دکتر جوادی عضو نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در فرهنگسرای شهید بهشتی میناب برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۰۱۱۰
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری شبستان از میناب، دکتر جوادی در این کارگاه که به همت کانون فرهنگی هنری نبی اکرم(ص) و با همکاری دفتر منطقه ویژه کانون های مساجد میناب، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره ورزش و جوانان برگزار شد، از اخلاق حسنه به عنوان یکی از مولفه های یک مدیر یاد کرد و گفت: یک مدیر هم می تواند یک اداره را مدیریت کند و هم اینکه مدیر یک خانواده نیز باشد.

وی، رعایت اخلاق و سعه صدر برای رسیدن به اهداف در زندگی مشترک را الزامی دانست و در تشریح «شرح صدر»، اظهار کرد: شرح صدر به معنای حوصله و صبوری زیاد در برابر اتفاقات ناخوشایند و مشکلات زندگی است.

دکتر جوادی با بیان اینکه متاسفانه بعضی از زوجین جوان به علت عدم آگاهی و آشنایی به وظایف خود باعث بروز مشکلات در زندگی مشترک می شوند، تاکید کرد: زوجین باید با احترام و رعایت موازین شرعی و الهی در فضایی صمیمی از زندگی خود لذت ببرند.

وی، سرمنشاء اختلافات خانوادگی را عدم آشنایی زن و مرد از وظایف همدیگر برشمرد و به انواع رابطه در یک خانواده اشاره کرد و افزود: رابطه زن با شوهر، شوهر با زن، والدین با فرزندان، فرزندان با والدین، چهار ضلع رابطه و قاعده خیلی مهم در خانواده است.

 

گفتنی است؛ در پایان به تعدادی از زوج های جوان شرکت کننده در این کارگاه، هدایای نفیسی اهدا شد.

ارسال نظرات