خبرهای داغ:
نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب:

حادثه منا بیانگر بی کفایتی و تروریست بودن رژیم آل سعود است

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب گفت:به جای اینکه مسئولان خطاکار سعودی سعی در کنترل اوضاع داشته و از کشورهای مختلف دلجویی کنند، با اظهار نظرهای خود نگرانی ملت مسلمان را بیشتر می کردند که مبادا پیکر عزیزانمان را هم نتوانیم تحویل بگیریم که بیانگر بی کفایتی و تروریست بودن رژیم آل سعود دارد.
کد خبر: ۸۷۴۰۱۲۲
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۱
فرهاد تجری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب اظهار داشت: وقوع حوادث مختلف در حج و کشته شدن مسلمانان در مناسک حج سال گذشته نشان دهنده بی کفایتی دولت سعودی در اداره مناسک حج است.

 

وی افزود: در چنین شرایطی به جای اینکه مسئولان خطاکار سعودی سعی در کنترل اوضاع داشته و از کشورهای مختلف دلجویی کنند، با اظهار نظرهای خود نگرانی ملت مسلمان را بیشتر می کردند که مبادا پیکر عزیزانمان را هم نتوانیم تحویل بگیریم که بیانگر بی کفایتی و تروریست بودن رژیم آل سعود دارد.

 

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: کارشکنی های رژیم آل سعود نسبت به حجاج نماد واقعی عناد و دشمنی آنان با مسلمانان بود و امید است که نهادهای حقوق بشراسلامی، جوامع و مجامع بین المللی با توجه به کارشکنیهای حکام سعودی در برابر این رژیم ساکت ننشینند.
ارسال نظرات