خبرهای داغ:
18نفر از دانشجویان دانشگاه های استان کرمانشاه به دوره طرح ولایت کشوری اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۴۰۱۴۵
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷
حجت الاسلام روح الله بدری مدیر تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه اظهار داشت: 58نفر از دانشجویان دانشگاه های استان کرمانشاه  به تفکیک 13 دانشجوی خواهر و 5 دانشجوی برادرعصر روز گذشته (دوشنبه) 21 تیرماه سالجاری  به بیست و یکمین دوره طرح ولایت کشوری اعزام شدند .
 
وی گفت: این دوره از 22 تیرماه سالجاری به مدت 45 روز برگزار می شود. و مکان برگزاری دوره طرح ولایت دانشجویان خواهر در اردوگاه سیدالشهداء(ع) آبعلی و دانشجویان برادر دردانشگاه امام حسین (ع) برگزار می شود.
 
مدیریت تعلیم وتربیت بسیج دانشجویی استان کرمانشاه مهمترین اهداف بسیج دانشجویی از برگزاری دوره آموزشی طرح ولایت را تربیت نیروهای همتراز انقلاب و آشنایی دانشجویان با مبانی اندیشه های ناب اسلامی و تقویت روحیه دفاع از ارزش‌های اسلامی دانست.
 
بدری گفت: طرح ولایت به دنبال آشنا کردن دانشجویان با سیرۀ نظری و عملی ائمه در بُعد تربیتی و اخلاقی ، آشنایی دانشجویان با تهاجم فرهنگی دشمن و آگاهی از توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی، همچنین آشنایی دانشجویان با اهداف و ماموریت های بسیج دانشجویی  از مهمترین رسالت دانشجویان بسیجی است.
 
مدیریت تعلیم وتربیت بسیج دانشجویی استان کرمانشاه  با بیان اینکه طرح ولایت آمیزه‌ای ازعلم، ایمان، تدبر، تفکر و عاطفه است، گفت: تقویت روحیه دفاع از اصول وارزشهای اسلامی ، تقویت دانشجویان بسیجی جهت دفاع از اسلام و انقلاب در دانشگاه ها تحقق اهداف نظام اسلامی است چراکه دانشجوی بسیجی به عنوان پیش‌‌آهنگ این حرکت، رسالت واقعی خود را باید به انجام برساند.
 
گفتنی است؛ افتتاحیه بیست و یکمین دوره طرح ولایت کشوری، ۲۵ تیرماه با حضور آیت الله مصباح یزدی برگزار می شود.
ارسال نظرات