مسئول سازمان بسیج رسانه کشور گفت: نباید کاری کنیم که فردا شرمنده شهدا باشیم؛ شهدا از ارزشمندترین داشته و خواسته های خود گذشتند تا امروز امنیت در جامعه برقرار باشد.
کد خبر: ۸۷۴۰۱۶۳
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۹
 به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج،"مسعود بصیری" رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در همایش «رسانه، اقتصاد مقاومتی، ترویج فرهنگ و روحیه انقلابی» در کرمان اظهار کرد: افزایش سواد رسانه یکی از اقداماتی است که بسیج رسانه انجام می دهد و مهمترین اقدام این نهاد افزایش سواد رسانه ای بین اقشار مختلف خواهد بود.

وی اظهار کرد: بیمه خبرنگاران بر عهده بسیج رسانه نیست اما طی دو سال گذشته رایزنی هایی انجام شده و این طرح بزودی به مجلس می رود.

بصیری با بیان اینکه  بارها مورد گلایه قرار گرفتم که چرا در مورد بیمه خبرنگاران سخنرانی های تند می کنید،گفت:با انجام کار علمی موافقیم و از پایان نامه ها و پژوهش های خوب مرتبط با حوزه رسانه حمایت مالی می شود و به صاحبان این پایان نامه ها ۱۲ ماه کسر خدمت می دهیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در ادامه تصریح کرد:بودجه سازمان بسیج رسانه را در تهران ۳۰ درصد کاهش و بودجه استان ها را ۴۰۰ درصد افزایش داده ایم و برگزاری اردوهای بسیجی در استان های مختلف موجب انتقال تجربه می شود.

وی قانون نظام صنفی خبرنگاران با بسیج رسانه ارتباطی ندارد اما در حال پیگیری در این بخش هستیم و همچنین برای فیلتر کردن شبکه های مجازی غیر مجاز اقداماتی انجام و شبکه اجتماعی سلام در این راستا راه اندازی شده است.

بصیری با بیا اینکه  نباید کاری کنیم که فردای قیامت شرمنده شهدا باشیم؛ عنوان کرد: شهدا از ارزشمندترین داشته و خواسته های خود گذشتند تا امروز امنیت در جامعه برقرار باشد.

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور با تجلیل از سردار حاج قاسم سلیمانی ابراز کرد: بسیجی بودن اصول و خصوصیاتی دارد که باید به آن توجه کنیم و اینکه بسیجی بمانیم، بسیار مهم است مجموعه بایدها و نباید یا همان ایدئولوژی ما را شکل می دهد لذا این ایدئولوژی با منافع انسانها تغییر نمی کند.

بصیری باطرح این سوال که بایدها و نباید ها و ایدئولوژی ما در بسیج چیست، تصریح کرد: آنجا که اسلام از منافع ما جدا می شود ممکن است ایدئولوژی ما تغییر کند.




ارسال نظرات