جانشین سازمان بسیج رسانه کشور در کرمان:
جانشین سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه خبرنگاران در اوج مظلومیت فعالیت می‌کنند، گفت: از آغاز تاسیس بسیج رسانه بیش از ۹هزار نفر در بسیج رسانه سازماندهی شدند.
کد خبر: ۸۷۴۰۱۶۴
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۱
 به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج، "ابراهیم گرمابدری" در نشست شورای عالی بسیج رسانه استان کرمان اظهار داشت: در این مدت کار‌های خیلی بزرگتری پیش‌بینی کردیم و چشم انداز خوبی برای بسیج رسانه دیده شده به شرط اینکه همه در میدان باشند.

وی با اشاره به اینکه کارهای برزمین مانده زیادی در کشور وجود دارد  گفت: دشمن در بحث رسانه‌ای از ما جلوتر است اما قطع به یقین با روحیه انقلابی خود می‌توانیم پیشتاز شویم.

جانشین سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه از آغاز تاسیس بسیج رسانه بیش از 9 هزار نفر در بسیج رسانه سازماندهی شدند افزود: قشر مظلوم خبرنگاران در اوج مظلومیت فعالیت کرده و در حد توان در شرایط سخت زندگی کار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه جبهه‌ای نیست که دور هم جمع بشویم و دغدعه‌ها را بیان و تصمیمی بگیریم که همه با هم حرکت کنیم تصریح کرد: همه ما از اصولگرا و اصلاح طلب با هم برادریم اما دشمن جور دیگر به ما قالب می‌کند و بهره‌برداری های خود را می‌برد.

گرمابدری با بیان اینکه نوک پیکان دشمن نفوذ در فضای رسانه‌ای بوده و دشمن در صدد ایجاد تفرقه است گفت: یکی از منکرات رایج در فضای رسانه‌ای عدم صداقت است و عده‌ای برای منافع خود به فضای رسانه‌ای ورود پیدا کردند و دغدغه آنها نظام و کشور نیست.

وی با اشاره به اینکه از خطوط قرمز در کشور نباید بگذریم خاطر‌نشان کرد: دشمن خواب ندارد و باید در تمام عرصه پیشتاز باشیم و گرنه عقب افتادگی، غیرقابل جبران می‌شود.


 


ارسال نظرات