جانشين بسيج دانشجويي استان البرز :

تبلور خودباوري در عرصه ي سازندگي كشور تنها با روحيه جهادي محقق خواهد شد

شاه حسيني گفت: افتخار ساخت چنين پروژه هاي عظيمي امروز در دستان پر توان مهندسان جوان و خوش فكر ايراني، نشان از خود باوري و تعهد اين عزيزان است كه در عرصه ي سازندگي در شرايط سخت تحريم وارد شده اند.
کد خبر: ۸۷۴۰۱۹۸
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،شاه حسيني جانشين بسيج دانشجويي استان البرز در بازديد از خط شش متروي تهران كه به همت فضاي مجازي و سايبري بسيج دانشجويي استان البرز صورت گرفت، ضمن تقدير از روند سريع ساخت اين پروژه ي عظيم زير بنايي، با اشاره به رويكرد سازندگي و خدمت رساني مسئولين اين پروژه، كار صورت گرفته را مصداق كار جهادي عنوان نمود و به بيان ارزشهاي خدمت رساني با تكيه بر توان داخلي اشاره كرد.


وي افزود: افتخار ساخت چنين پروژه هاي عظيمي امروز در دستان پر توان مهندسان جوان و خوش فكر ايراني، نشان از خود باوري و تعهد اين عزيزان است كه در عرصه ي سازندگي در شرايط سخت تحريم وارد شده و روحيه ي بالاي آنها ستودني است، در هر حال جمهوري اسلامي ايران با ايجاد يك گفتمان قوي در منطقه و جهان و داشتن الگوهاي مناسب و متناسب با نياز هاي اجتماعي و اقتصادي ميتواند در عرصه هاي مدنظر وارد و الگو دهي كند.

شاه حسيني در ادامه گفت: تلاش در جهت گسترش فرهنگ غني انقلاب اسلامي و الگوهاي برآمده از اسلام ناب محمدي تا رسيدن به مطالبات مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه اي(مدظله العالي) در حوزه ي تمدن نوين اسلامي به عنوان اصل بي بازگشت براي نيروهاي انقلابي تعبير مي شود لذا اصالت كار جهادي هم در همين بستر و مبنا است.

وي در ادامه با تقدير از حضور رسانه ها بيان داشت: رسانه ها در غرب صرفا براي بيان و انتقال پيام در ابعاد مادي و دنيوي پا به عرصه مي گذارند كه اين شكل از كار در رسانه ي ملي و رسانه هاي انقلاب اسلامي اين گونه نيست.

جانشين بسيج دانشجويي استان البرز با بيان اينكه رسانه هاي انقلاب اسلامي بايد دو شاخصه ي مهم را در خود تقويت كنند، بيان كرد: اول انقلابي ماندن و ديگري جريان ساز و گفتماني عمل كردن، امام راحل عظيم الشان، جايگاه مهم رسانه ي انقلاب اسلامي را اين چنين بيان نموده اند كه: مي خواهيم اسلام را صادر كنيم، بوسيله ي دستگاه هايي كه داريم،بوسيله ي همين صدا و سيما، مطبوعات، بوسيله ي گروه هايي كه به خارج مي روند، اسلام را آنطوري كه هست به دنيا ارائه دهيم،همين خودش از هزارتا توپ و تانك بيشتر مي تواند موثر باشد.
منبع اخبار : سازمان بسيج سازندگي استان البرز ,
 
ارسال نظرات