مدیر امور فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و هنری شهرداری یاسوج از آغاز طرح بزرگ زیباسازی شهر یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۰۲۴۸
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
علی شجاعی پور در حاشیه بازدید از عملیات نقاشی و زیباسازی پارک بانوان شهر یاسوج با اشاره به آغاز طرح بزرگ زیباسازی این شهر اظهار داشت: در راستای برنامه های مدیریت امور فرهنگی و هنری شهرداری یاسوج طرح بزرگ زیباسازی شهری آغاز شد.
وی با اشاره به پیگیری ها و تاکید دکتر جاوید شهردار یاسوج مبنی بر امر زیباسازی منظر شهری ابراز داشت: راه اندازی و آغاز به کار مدیریت امور فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و هنری شهرداری یاسوج از مهم ترین اولویت های شهردار و توجه به این بخش ها در سال جاری بوده است.
وی به آغاز رنگ آمیزی و نقاشی دیوار پارک بانوان شهر یاسوج خبر داد و گفت: با توجه به راه اندازی پارک های بانوان، ولایت و غدیر در آینده نزدیک عملیات رنگ آمیزی، زیباسازی و نقاشی دیوارهای این پارک ها به همت مجموعه شهرداری یاسوج آغاز شده است.
مدیر امور فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و هنری شهرداری یاسوج با اشاره به استفاده از هنرمندان مجرب استانی برای زیباسازی شهری افزود: مدیریت امور فرهنگی و هنری شهرداری در راستای ماموریت های خود نسبت به ارتقاء کیفیت هنری منظر شهری، ساماندهی بصری و زیباسازی فضاهای شهری و کمک به رشد فرهنگ تصویری شهروندان و آرام سازی فضای بصری شهر یاسوج اقدام به طراحی، نقاشی و زیباسازی دیوارهای سطح شهر یاسوج نموده است.
شجاعی پور با بیان این که طبق ماده 92 قانون شهرداری ها هرگونه دیوارنویسی در غیر از محل هایی که شهرداری تعیین می نماید ممنوع است، ابراز داشت: رویکرد مدیریت فرهنگی علاوه بر موارد فوق شامل پاکسازی نقاشی ها و دیوارنویسی های فرسوده شهری نیز می باشد و در صورت مشاهده هرگونه دیوارنویسی غیرمجاز متخلفین به مراجع قضایی معرفی خواند شد.
وی با بیان اینکه مدیریت امور فرهنگی و هنری شهرداری یاسوج آماده هرگونه همکاری از سوی هنرمندان و فرهنگ دوستان می باشد افزود: شهروندان و هنرمندان می توانند در جهت ارتقا سطح کیفی و کمی فرهنگ شهروندی و زیباسازی شهری با مراجعه به مدیریت فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و هنری شهرداری یاسوج نسبت به طرح برنامه ها و پیشنهادات خود اقدام نمایند.
ارسال نظرات