خبرهای داغ:
رييس شوراي شهر قزوين:

خواستار برابری و برادری در روابط دو و چند جانبه هستیم

رییس شورای شهر قزوین گفت:با مشاركت خوب شهروندان در توسعه شهري مي‌توان زمينه شكوفايي شهرهاي مسير جاده ابريشم را بر پایه برابری و برادری فراهم آورند.
کد خبر: ۸۷۴۰۳۲۶
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱

وی ادامه داد: انسانها يا در خلقت با هم برابرند و يا در دين با هم برادرند، هيچ كس بر ديگري برتري ندارد؛ نژاد، رنگ، قوميت و مليت ملاك برتري نيست بلكه نشانه ها را باید در  انسانيت و تقوا جست و جو کرد.

فصیحی رامندی یادآور شد: روابط بايد براساس برابري و برادري تنظيم گردد اما دنياي امروز به نحوی است که تعريف ها رنگ و بوی دیگری دارند.

رییس شورای شهر قزوین تبیین کرد: برخي ها به خاطر داشتن قدرت و نفوذ در نهادهاي بين المللي ‌می‌توانند درصورت تخلف از توسعه عدالت و برابري جلو گيري نمايند و يا خطاي خود را بپوشانند.

وی افزود: يازدهمين اجلاس بين المللي جاده ابريشم كه بر اساس جاده اي شكل گرفته كه قزوين، شهری كهن با دانشمندان و شخصيت هاي بزرگ در سطح ايران و جهان ميزبان آن است مي تواند روابط  بين كشور ها را بر اساس دو اصل برابري و برادري بنا نمايد.

فصیحی رامندی در پایان  تصریح کرد: شهرهایی که در این مجموعه قرار گرفته اند به این واسطه می‌توانند در جهان كنوني  ايفاي نقش كنند و از كشور چين كه در تنظيم اين روابط نقش ارزنده اي را ايفا كرده است سپاسگزاريم و از همه آنان كه در اين جلسه شركت كرده اند مي خواهيم كه براي روابط دو و چند جانبه اصل برابري و برادري را ملاك عمل قرار دهند زيرا اين امر منطبق با معيار انساني و فطرت انساني می‌باشد.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار