معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان لرستان:

پرداخت بیش از 511 میلیارد تسهیلات ازدواج به جوانان لرستانی

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت:در5 ماهه اول امسال، 511 میلیارد و 730میلیون ریال تسهیلات به جوانان پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۷۴۰۳۴۵
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان؛سیروس حسنوند در همایش پیوندهای آسمانی گفت: بانک های برتری که درپرداخت تسهیلات ازدواج بیشترین پرداخت را داشته اند معرفی و تجلیل شدند.
وی با بیان اینکه هفته ازدواج از 13 لغایت 19 شهریور ماه می باشد گفت: در این هفته برنامه های زیادی برای زوجین داریم که  مهمترین آنها همایش پیوندهای آسمانی است .
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان لرستان درادامه گفت: در پایان این مراسم به زوجهای جوانی که به سنت حسنه نبی اکرم عمل نموده و با مهریه های پائین زندگی خود را آغاز کرده تجلیل کرده و از سه بانک برتر در پرداخت تسهیلات ، دو موسسه مردم نهاد فعال در این حوزه ، دستگاه برتر در ترویج ازدواج و دو نفر فعال در ترویج این فرهنگ تجلیل شد.
وی کفت: در مجموع سیستم بانکی تا پایان 14 شهریور ماه 95 موفق شده است مبلغ 511 میلیارد و 730 میلیون ریال پرداختی وام قرض الحسنه ازدواج داشته باشد.
وی گفت: بانک ملی با مبلغی معادل 154 میلیارد و 610 میلیون ریال بیشترین پرداختی را در این زمینه داشته است؛ بانک ملت نیز با پرداخت 91 میلیارد و 730 میلیون ریال دومین بانک و بانک تجارت با پرداخت 62 میلیارد و 80 میلیون ریال به عنوان سومین بانک در پرداخت تسهیلات معرفی شده است.

ارسال نظرات