نماینده مردم قائمشهر در مجلس در گفتگو با«بسیج»:
ادیانی گفت: بدون تعارف بخش قابل توجهی از زمین خواران اصلی مملکت ما دارای مسئولیت با واسطه یا بی واسطه هستند.
کد خبر: ۸۷۴۰۳۶۷
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷

سید علی ادیانی نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به معضل زمین خواری در کشور گفت: بدون تعارف بخش قابل توجهی از زمین خواران اصلی مملکت ما دارای مسئولیت با واسطه یا بی واسطه هستند.

وی افزود: با بررسی دقیق پرونده های زمین خواری مشخص خواهد شد که تعدادی از مسئولان متخلف این مملکت به واسطه ویژه خواری و اعمال رانت به بیت المال دست درازی هایی بسیار زیادی کرده اند.

این نماینده مجلس بیان داشت: اگر خود مسئولان و دستگاه های نظارتی به صورت جدی و قوی به این مسئله ورود کنند و مانع دخالت مسئولان و اعمال رانت خواری و ویژه خواری آنها شوند بدون شک پدیده زمین خواری و حتی به تعبیر مقام معظم رهبری کوه خواری نیز به تدریج در این مملکت از بین خواهد رفت.

نماینده مردم قائمشهر گفت: چرا آدم های عادی و کشاورزان زحمتکشی که سال های سال بر سر زمین های خود زحمت کشیده اند نمی توانند حتی کاری قانونی در زمین ها انجام دهند.

ادیانی یادآور شد: به تعبیر حضرت علی(علیه السلام) اولین کسانی که زمین ها و اراضی مردم را غارت می کنند افراد خواصی هستند که در پیرامون برخی مسئولان قرار دارند.

این مقام مسئول تصریح کرد: اگر دست اندرکاران و مسئولان نظارتی و ذیربط مانع دست اندازی برخی افراد و خواص جامعه نسبت به زمین ها شوند ما پدیده زمین خواری را در کشور کمتر مشاهده خواهیم کرد.

ارسال نظرات