حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی طائب در گفتگو با «بسیج»:

در مسئله حجاب یک وحدت رویه ای وجود ندارد

رئیس قرارگاه عمار گفت: در مسئله حجاب یک وحدت رویه ای وجود ندارد دلیل این مسئله هم این است که به این موضوع زیاد پرداخته نشده است.
کد خبر: ۸۷۴۰۴۶۴
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی طائب، رئیس قرارگاه عمار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، در پاسخ به این سوال که ریشه مسئله کنونی نا هنجاری حجاب و ولنگاری فرهنگی گفت: در مسئله حجاب یک وحدت رویه ای وجود ندارد دلیل این مسئله هم این است که به این موضوع زیاد پرداخته نشده است.

وی با بیان اینکه باید حکم این مسئله باید از طریق دفتر مقام معظم رهبری سوال شود و این حکم مورد پیگیری قرار گیرد، افزود: به دلیل اینکه وحدت نظر در مسئله حجاب وجود ندارد هرکسی نظر خاصی در مورد این موضوع دارد.

حجت‌الاسلام طائب تشریح کرد: اکنون که مسئله حجاب به صورت رسانه ای مطرح شده است باید یک حرکت اساسی صورت بگیرد و حکم شرعی ان مشخص شود و بر اساس این حکم شرعی نیرو انتظامی و سایرین که میخواهند امر به معروف و نهی منکر کنند مشخص شود.

وی در ادامه تاکید کرد: عده ای که میخواهند امر به معروف و نهی منکر کنند بلا تکلیف هستند عده ای به انها می گویند این وضع پوشش حجب است عده دیگری این را نفی میکنند و میگویند حجاب نیست. کسانی که مجری هستند باید بداندد که منکر ایت تا نهی ان را انجام دهند.

رئیس قرارگاه عمار در پایان اظهار کرد: باید تکلیف این نوع پوشش که در جامعه ما زیاد شده است مشخص شود تا هم تکلیف نیروی انتظامی مشخص شود هم کسانی که قصد امربه‌معروف و نهی از منکر کنند. هم بتوان بر اساس ان نیروی انتظامی را مورد سؤال قرارداد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار