خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه استان قزوین اذعان کرد:جبهه حق در نهایت پیروز خواهد شد و عربستان باید پاسخگوی ریخته شدن خون شهیدان در سرزمین پاک وحی باشد.
کد خبر: ۸۷۴۰۵۷۰
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲

حجت‌الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسئول بسیج طلاب سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، ضمن ابراز تاسف و همدردی به خانواده‌ حجاج شهید در فاجعه روز عرفه و مراسم برائت از مشرکین سال 66 اظهار کرد: عربستان با اقداماتی نظیر ریختن آب‌جوش بر روی حجاج و ضرب و شتم آن‌ها نه تنها خادم حرمین نیست بلکه خائن به حرمین می‌باشد.

وی با یادآور شدن پیشینه تاریخی روابط ایران و عربستان تشریح کرد: آل‌سعود با همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی مشکل دارد و اقدامات ددمنشانه عربستان در بحرین، یمن، سوریه و عراق گواهی بر حکومت وهابیت و تفکر ننگین این فرقه می‌باشد.

مصطفایی در ادامه دلیل عدم اعزام حجاج ایرانی به مناسک حج امسال را نبود تضمینی برای امنیت جان و مال حجاج دانست و تصریح کرد: عربستان به عنوان کشور میزبان موظف است جان حجاج را تضمین کند ولی همانطور که شاهد بوده‌ایم هیچ مسئولیتی را در قبال اعمال خائنانه و کم‌کاری‌های خود نمی‌پذیرد.

این مقام مسئول با بزرگداشت نام و یاد رقیه رضایی، شهیده شاخص سال جاری تبیین کرد: همانطور که خداوند در قرآن وعده داده است جبهه حق در نهایت پیروز خواهد گشت و عربستان باید پاسخگوی ریخته شدن خون شهیدان در سرزمین پاک وحی باشد.

مسئول بسیج طلاب در خاتمه خاطر نشان کرد: متاسفانه تا به امروز شکایت‌ها و پیگیری‌های سازمان حج و زیارت، وزارت امور خارجه و قوه قضائیه نتیجه مطلوبی نداشته است و انتظار می‌رود تلاش‌ها در پیگیری این امر افزایش یابد.

1101/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها