خبرهای داغ:
امام جمعه بوئین‌زهرا اذعان کرد:اگر امروز آل‌سعود به زباله دانی تاریخ برود فردای آن روز اسرائیل نابود خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۴۰۵۷۸
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲

حجت‌الاسلام همایون زرینه امام جمعه شهرستان بوئین‌زهرا، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون بی لیاقتی‌های آل‌سعود در مدیریت مناسک حج اظهار کرد: عدم وجود امنیت جانی برای حجاج در مراسم حج بحث جدیدی نیست و از سال‌های پیش با آتش گرفتن خیمه‌ها، فروریختن پل، سقوط جرثقیل و در آخر با کشتار جمعی در ازدحام جمعیت روز عرفه سال گذشته همواره جان حجاج به مخاطره افتاده‌است.

وی با بیان عقیده مراجع معظم تقلید و در راس آن‌ها مقام معظم رهبری در خصوص اعزام حجاج به سرزمین وحی تشریح کرد: مادامی که عربستان امنیت جان و مال حجاج را تضمین نکند ایران از حضور در مناسک حج خودداری خواهد کرد.

زرینه در ادامه عربستان را غلام حلقه به گوش اسرائیل و انگلستان و آمریکا معرفی کرد و گفت: آل‌سعود مهره‌ای بیش نیست و برای نگه‌داشتن موقتی تاج و تخت خود تبدیل به غلام حلقه به گوش نظام سلطه و استکبار جهانی شده است.

این مسئول داشتن نگاه واقع بینانه و بررسی دقیق را راهی برای پی بردن به ماهیت واقعی آل‌سعود عنوان کرد و افزود: خیانت آشکار آل‌سعود که مدعی خادمین حرمین شریفین نیز می‌باشند در حقیقت جنگ اسرائیل با دنیای اسلام است و اگر امروز آل‌سعود به زباله دانی تاریخ برود فردای آن روز اسرائیل نابود خواهد شد.

وی با متهم کردن اعمال جنایتکارانه عربستان در یمن، سوریه، عراق و بحرین خاطر نشان کرد: آل سعود با عناد، دشمنی، کینه و ماهیت نفوذی ‌اش در عربستان که قلب دنیای اسلام می‌باشد در حال ضربه زدن به دنیای اسلام  از راه ایجاد جنگ و نا امنی در منطقه میسر می‌گردد.

امام جمعه بوئین‌زهرا با یادآور شدن عیاشی‌های شاهزادگان آل‌سعود تبیین کرد: آل‌سعود بی کفایت‌ترین، بی لیاقت‌ترین و آلوده‌ترین اقوام هستند که با پول چپاول فقرا و فروش نفت را صرف مسلمان‌کشی و یا عیاشی‌های خود در سواحل کشورهای اروپایی می‌کنند.

زرینه در خاتمه اقدامات ایران در سال‌های بعد از انقلاب تاکنون را مایه مباهات جهان اسلام دانست و اذعان کرد: ایران نه‌تنها در پی سیاسی کردن مراسم حج و ضربه زدن به مسلمانان نیست بلکه با اقدامات خود باعث افتخار و آقایی جهان اسلام شده‌است.

1101/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها