خبرهای داغ:
با حضور گسترده طلاب و شخصیت‌های حوزوی برگزار شد
تجمع طلاب قمی با حضور جمعی از شخصیت‌های حوزوی و علمای برجسته دینی در حمایت از آیت‌الله عیسی قاسم رهبر انقلابیون بحرین در مدرسه فیضیه قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۰۶۴۷
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، تجمع طلاب قمی در حمایت از آیت‌الله عیسی قاسم رهبر انقلابیون بحرین و اعلام انزجار نسبت به جنایات آل‌خلیفه در این کشور ظهر امروز با حضور آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله رضا استادی دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه، آیت‌الله مقتدایی عضو مجلس خبرگان رهبری و جمعی دیگر از علما و اساتید برجسته حوزه‌های علمیه در مدرسه فیضیه قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم نماینده آیت‌الله عیسی قاسم طی سخنانی از برگزاری این گردهمایی تقدیر و خاطرنشان کرد: حمایت طلاب قمی از مردم بحرین حمایت از جریان امام حسین(ع) است، زیرا آیت‌الله عیسی قاسم راه امام حسین(ع) را ادامه می‌دهد تا بتواند از آرمان‌های دینی اسلام حراست کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله دقاق اشاره به اینکه مدافعان اسلام در قلب مسلمانان جای دارند، عنوان کرد: انقلابیون بحرین به شیوه مطلوبی در مقابل ظلم و استبداد ایستادگی کرده که مسلمانان جهان با حرکت‌های خود این ایستادگی را شایسته دانسته و از آن حمایت می‌کنند.

همچنین دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در این تجمع از اشغال بحرین توسط آل‌سعود طی پنج سال اخیر یاد کرد و ادامه داد: اگر مؤسسات حقوقی از مراکز بین‌المللی مطالبه‌گری کنند این مراکز نمی‌توانند ساکت باشند؛ برای رسیدن به این هدف نظام اسلامی نیز نباید ساکت باشد بلکه باید رژیم آل‌خلیفه را از تصمیم‌ها و اقدامات جنایتکارانه منصرف کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن اختری یادآور شد: طالبان، القاعده، داعش و دیگر گروه‌های تکفیری با حمایت‌های مستقیم و پول تصرف شده مسلمانان و امت اسلامی توسط آل‌سعود در سوریه، عراق و نیجریه جنایت می‌کنند؛ آل‌سعود و مفتی‌های درباری که بسیاری از آنها فتواهای نادرستی را مطرح می‌کنند در این جنایات سهیم بوده، به همین علت رئیس جامعه‌الازهر اعلام کرده که این افراد خارج از اسلام هستند.

بر اساس این گزارش، در این گردهمایی طلاب قمی با سر دادن شعارهای «مرگ بر آل‌سعود، مرگ بر آل‌خلیفه»، «ننگ بر استکبار جهانی» و «هیهات منالذله» ضمن محکوم کردن اقدامات آل‌خلیفه و آل‌سعود، حمایت خود را آیت‌الله عیسی قاسم اعلام کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها