خبرهای داغ:
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای از مردم خواست تا در راهپیمایی حمایت از آیت‌الله عیسی قاسم حضوری گسترده داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۴۰۶۶۱
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹
فریاد حق‌طلبی ملت بحرین کاخ آل‌خلیفه را ویران می‌کند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: حوادث تلخ و غمبار بحرین و فشار و تهدید نظام مستبد پادشاهی بر مردم انقلابی و آزادی‌خواه این کشور بار دیگر قلب مسلمانان را به درد آورده و چشم نگران امت اسلامی را خون‌بار و محزون کرده است.

در ادامه این بیانیه تصریح‌شده است: سرکوب مردم مظلوم بحرین در حالی ادامه دارد که هنوز حقوق شهروندی و آزادی‌های اجتماعی و دینی این مردم نادیده گرفته می‌شود و حتی حق اقامه نماز جماعت و جمعه از آنان سلب می‌شود، بزرگان دینی را بازداشت و حریم علمای دین را هتک می‌کنند .روحانی مبارز آیت‌الله شیخ عیسی قاسم را زیر فشار و تهدید مورد محاکمه صوری و غیرعادلانه قرار می‌دهند و خفقان و ظلم و ستم را در پناه حمایت‌های استکبار جهانی بر مردم تحمیل می‌کنند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با دعوت از مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی برای حضور پرشور در راهپیمایی حمایت از مردم مسلمان بحرین و روحانی مجاهد شیخ عیسی قاسم پس از برگزاری باشکوه نماز جمعه مورخ 19شهریور ضمن محکومیت اقدامات غیرانسانی و مستبدانه حکومت آل خلیفه اعلام می‌دارد بی‌شک ایران اسلامی چون همیشه یار و یاور مظلومان بوده، به ندای هل من ناصر ینصرنی شیعیان بحرین پاسخ می‌دهد و پشتیبان مقاومت و بیداری مردم مظلوم و حامی مستضعفان و خصم ستمگران می‌ماند.

در این بیانیه تأکید شده است: حکام آل خلیفه بدانند فریاد آزادیخواهی و حق‌طلبی مردم مظلوم بحرین کاخ ستمشان را ویران خواهد کرد. «وَلِلَّهِ العِزَّةُ وَلِرَسولِهِ وَلِلمُؤمِنینَ».
ارسال نظرات
پر بیننده ها