خبرهای داغ:
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم تصریح کرد:
سردار هاشمی با بیان اینکه فاجعه منا یک ننگ ابدی برای غاصبان حرمین شریفین است، گفت: در سالروز فاجعه منا، ملت مسلمان باید به صحنه بیایند و انزجار خود را از آل‌سعود اعلام کنند و برائت از مشرکین در سراسر ایران و جهان انجام شود.
کد خبر: ۸۷۴۰۶۶۴
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵
ملت ایران و جهانیان در سالروز فاجعه منا برائت از مشرکین سر دهند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار سیدجواد هاشمی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در گفتگو با خبرنگاران در قم، با اشاره به فاجعه منا در سال گذشته و کشته شدن هزاران زائر بیت الله الحرام در روز عید قربان، عنوان کرد: فاجعه منا فاجعه ای غمبار بود که دل همه ملت اسلامی را سوزاند.
 
امروز باید تظاهرات ملی و بین‌المللی علیه منفورترین انسان های روی زمین برگزار شود
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم اظهار داشت: امروز باید تظاهرات ملی و بین المللی علیه منفورترین انسان های روی زمین برگزار شود، امروز باید ملت ایران و جهانیان در سالروز فاجعه منا به صحنه بیایند و با شعارهای خود، زخم های خانواده های شهدای منا را التیام ببخشند.
 
سردار هاشمی با بیان این که آل سعود غاصبان کعبه و حرمین شریفین هستند، گفت: ما پیرو مکتب اسلام هستیم که در آن شعار «هیهات من الذله» سرمی دهند، بنابراین برای شهدای فاجعه منا که در سال گذشته به شهادت رسیدند، باید برائت از مشرکین در سطح دنیا انجام شود.
 
وی یادآور شد: زائران در زمان احرام باید 23 مورد از موارد احرام را رعایت کنند، زائران در زمان احرام مجاز به کشتن مورچه و حتی پشه نیستند، اما آل سعود شرایط شرعی را رعایت نکردند و با بی کفایتی خود باعث شدند که بیش از 6 هزار زائر در حالت احرام به شهادت برسند.
 
ریشه های فکری آل سعود، فتنه‌انگیزی و نفاق است/ امروز آثار فرعونیت در رفتار و اعمال آل سعود ادامه دارد
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با بیان این که وهابیت یک مذهب بیابانی است، تصریح کرد: ریشه های فکری آل سعود، فتنه انگیزی و نفاق است، آل سعود با پول های نفتی خود، گروه های تکفیری را تجهیز می کنند و پرورش می دهند تا در کشورهای اسلامی از جمله سوریه و عراق به کشتار و قتل عام بپردازند.
 
سردار هاشمی افزود: مکه جایگاه امن الهی است، اما آل سعود در این شهر، مساجد و آثار بزرگان را تخریب کردند و هنوز هم رقص شمشیر را بر شتر بی جهاز انجام می دهند، امروز آثار فرعونیت در رفتار و اعمال آل سعود ادامه دارد.
 
وی با بیان این که فاجعه منا با طراحی قبلی صورت گرفت، عنوان کرد: شهدای فاجعه منا از امدادرسانی محروم شدند و بیش از 6 هزار زائر در غربت به شهادت رسیدند.
 
فاجعه منا یک ننگ ابدی برای غاصبان حرمین شریفین است
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با بیان این که اکثر شهدای منا جوان بودند،تأکید کرد: مسئولین آل سعود آنچنان بی دین و بی عاطفه بودند که در منا شاهد پرپر شدن حجاج بیت الله الحرام بودند، اما هیچ حرکتی نکردند.
 
سردار هاشمی اظهار داشت: فاجعه منا یک ننگ ابدی برای غاصبان حرمین شریفین است، فاجعه منا مرگ تدریجی هزاران زائر بیت الله الحرام بود که بی کفایتی آل سعود را نشان می دهد.
 
وی ادامه داد: فاجعه منا بی کفایتی سیاسی آل سعود و عدم اعتقاد آنها به حرمت حجاج بیت الله الحرام را نشان داد، فاجعه منا دشمنی آل سعود با قرآن کریم، شکستن حرمت بلاد الحرم و عدم پایبندی به سنت نبوی را نشان داد.  
 
فاجعه منا، کج اندیشی و یک کار صهیونیستی بود/ برائت از مشرکین به خونخواهی شهدای منا در سراسر ایران و جهان انجام شود
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با تأکید بر این که فاجعه منا دل ها را داغدار کرد، گفت: فاجعه منا، کج اندیشی و یک کار صهیونیستی بود و کسانی که خود را خادم الحرمین معرفی می کنند، امروز خائن الحرمین هستند.
 
سردار هاشمی با بیان این که آل سعود با همکاری اسرائیل به کشتار ملت ها می پردازند، تصریح کرد: در سالروز فاجعه منا، مردم باید به راهپیمایی برخیزند و ملت مسلمان باید انزجار خود را از آل سعود اعلام کنند و برائت از مشرکین به خونخواهی شهدای منا در سراسر ایران و جهان انجام شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها