مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری در گفتگو با«بسیج»:
استاد دانشگاه گفت: متأسفانه در دولت های مختلف کشور ما تفکر مبتنی بر افکار غربی وجود داشته و دارد؛ مسئولانی که برنامه ریزی می کنند توجهی به آموزه های دینی ندارند حتی اگر طبقات محروم جامعه زیر دست و پا له شوند.
کد خبر: ۸۷۴۰۶۶۵
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵

احمد رضا بسیج استاد دانشگاه و مسئول بسیج اساتید چهار محال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به نبود عدالت اجتماعی و عدم توازن ثروت در جامعه اظهار داشت: طبق آموزه های دینی ما هر چیزی باید در جای خودش باشد این مسئله در عدالت اجتماعی نیز صدق می کند یعنی انسان ها با توجه به توان، استعداد و تلاش خود باید از امکانات جامعه به صورت مساوی برخوردار شوند.

این استاد دانشگاه گفت: البته اینکه هر فردی به اندازه توان خود از امکانات بهره مند شود عدالت است اما در غیر این صورت نوعی خروج از عدالت به حساب می آید.

بسیج اظهار داشت: متأسفانه در جامعه ما در دولت های مختلف، از دولت بازرگان تا به الان، به نوعی تفکر مبتنی بر افکار غربی وجود داشته و دارد؛ مسئولانی که برنامه ریزی می کنند توجه خاصی به آموزه های دینی ندارند حتی اگر طبقات محروم جامعه زیر دست و پا له شوند.

وی عنوان کرد: ما الان شاهد وضعیت بد شکاف طبقاتی در جامعه هستیم و سبک زندگی اسلامی در فرهنگ و اقتصاد ما هنوز شکل نگرفته است و به قهقرا رفته است.

مسئول بسیج اساتید چهار محال و بختیاری تصریح کرد: واقعیت جامعه امروز ما عدم تحقق عدالت اجتماعی در همه زمینه هاست و دلایل آن هم به ناتوانی برخی مدیران بدون تخصص، توجه به سیاست های اقتصادی غرب و سرمایه داری و عدم تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری بر می گردد.

ارسال نظرات