خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان خبر داد
رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان گفت: دوره طرح ولایت با محتویات مختلف در شهریور ماه سال جاری ویژه اصحاب رسانه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۰۷۴۱
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان،رضا صفری امروز در خصوص برگزاری دوره طرح ولایت رسانه اظهار کرد: دوره طرح ولایت رسانه سازمان بسیج رسانه که «دوره شهید رهبر» نام دارد در شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: طرح ولایت رسانه که ویژه اصحاب رسانه استان اصفهان است، در یکی از زمان‌های 24 تا 26 یا 26 تا 28 شهریورماه برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان بابیان اینکه خبرنگاران در این اردو به زیارت حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران مشرف می‌شوند، تصریح کرد: اهالی رسانه طی این اردو که تا اواخر مرداد ماه مهلت ثبت‌نام دارد، از محتویات مختلفی استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: محتویات دروس این اردو که خبرنگاران از آن در طول آن از آن‌ها بهره‌مند خواهند شد شامل: اخلاق رسانه‌ای، جریان شناسی رسانه‌ای، آموزش خبرنگاری بحران، آشنایی با تاکتیک‌های عملیات روانی، حرم شناسی و دیدار با علما و مراجع قم است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان با بیان اینکه شرکت در این اردو برای اصحاب رسانه استان اصفهان کاملاً رایگان است، عنوان کرد: در پایان این اردو برای افراد شرکت‌کننده گواهی صادر می‌شود.

وی بابیان اینکه زمان حرکت از اصفهان عصر روز اول و زمان بازگشت به اصفهان عصر روز سوم است ابراز کرد: اصحاب رسانه علاقه‌مند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام با شماره تماس 36123989 ساعت 9 تا 14 تماس حاصل کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها