خبرهای داغ:
مولوی حسینی از علمای اهل سنت درمیان:

امروز استکبار جهانی انسانیت را تهدید می کند

مولوی حسینی گفت: امروز استکبار جهانی انسانیت را تهدید می کند که تشخیص ما ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان است.
کد خبر: ۸۷۴۰۷۴۹
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی مولوی حسینی در همایش علمای اهل سنت و شیعه شهرستان درمیان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منی، اظهارداشت: سال گذشته با بی کفایتی آل سعود هفت هزار نفر از مسلمانان در امن ترین جای عالم و در حساس ترین روز به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه امروز وظیفه سنگینی بر عهده خواص قرار دارد، گفت: خواص در هر برهه از زمان باید  بر اساس مسائل روز تشخیص دهند و عمل کنند.

وی  گفت: امروز استکبار جهانی انسانیت را تهدید می کند که تشخیص ما ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان است.

حسینی بیان کرد: امروز رهبر معظم انقلاب مسئله تهاجم و غارت فرهنگی را هشدار می دهند، که خواص اهل سنت و تشییع  افسران جنگ نرم هستند.

وی ادامه داد: همانگونه که در برابر جنگ سخت نظامی در هشت سال دفاع مقدس اهل سنت و تشییع ایستادگی کردند، باید در برابر جنگ فرهنگی دشمن نیز مقابله کنیم.

وی با تاکید بر اتحاد بین مسلمانان، افزود: استکبار جهانی ذخایر خدادادی کشورهای اسلامی را غارت و تبدیل به ابزار جنگی می کند و بر عیله خود مسلمنان استفاده می کند.

وی تلاش دشمنان را دین زدایی دانست که ایران اسلامی تنها کشور است که مورد هجمه و توطئه های دشمنان قرار گرفته است.

مولوی حسینی با بیان اینکه اسلام به مسلمانی عزت و بزرگی  داده است، افزود: دشمنان از صدر اسلام تا کنون پرچم دشمنی را بر علیه مسلمانان علم کرده اند و  در مقابل بزرگترین نجات بخش بشریت(پیامبر اکرم(ص)) و یاران ایشان قیام کرده اند.

وی با اشاره به دشمنی ها  وتوطئه های دشمن بزرگ اسلام یهود و نصارا، گفت:  این دو قوم دشمن بزرگ اسلام از زمان پیامبر اکرم(ص) تا کنون هستند.

وی دین اسلام را دین رافت، اخوت و مهربانی داست و افزود: کشارهای که امروز در دنیا کنونی اتفاق می افتند، علمای اهل سنت و تشییع  مخالف این حرکت هستند.

وی همچین در بخشی دیگر از بیانات خو به پیام مقام معظم رهبیر به حجاج و مسلمانان کشورهای اسلامی ذکر کرد و گفت: اگر تام مسلمنان به این پیام عمل کنند در آینده شاهد قتا و ادم کشی نخواهیم بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها