يكي از عوامل مهم عدم موفقيت نظام تعاون كشور سوء استفاده مالي هيات هاي مديره در اين مراكز بود.
کد خبر: ۸۷۴۰۷۷۰
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در ديدار با هيات رييسه اتاق تعاون استان با بيان اين مطلب كه اقتصاد ايران بعد از انقلاب سه دوره اقتصاد دولتي ، تعاوني و آزاد راسپري نموده است گفت: در مقطعي متمركز به اقتصاد دولتي شديم و همه فعاليت هاي اقتصادي در دوران دفاع مقدس بر اساس ضرورت هاي لازم متمركز به اقتصاد دولتي شدو در دوره اي به سمت اقتصاد تعاوني و در نهايت به اقتصاد آزاد حركت كرديم.

درويش اميري افزود: ولي اقتصاد تعاوني مي تواند هم جاي اقتصاد دولتي و آزاد را بگيرد، به شرطي كه كار گروهي و همكاري جمعي و مشاركت در امورر اقتصادي را به خوبي عملياتي و اجراء نمائيم.

مقام عالي استان رمز موفقيت تعاوني ها را در كار گروهي و ايجاد اطمينان در سرمايه گذاري در بخش تعاون دانست و تاكيد داشت: موفقيت تعاوني ها در گرو افزايش مشاركت در امور اقتصادي است و همچنين اطمينان بخشيدن در سرمايه گذاريها در بخش تعاون محقق خواهد شد.

وي برخورد و مقابله با سوء استفاده هاي مالي در تعاوني ها را مهم قلمداد نمود و عنوان داشت: يكي از عوامل مهم عدم موفقيت نظام تعاون كشور سوء استفاده مالي هيات هاي مديره در اين مراكز بود

مهندس درويش اميري با بيان اين موضوع كه تعاوني ها ميتواند نقش مهمي در توسعه كشاورزي استان ايفاء نمايند گفت: ركن سوم توسعه استان ،‌توسعه بخش كشاورزي است.و در اين خصوص تعاوني ها مي توانند نقش مهمي در اقتصاد استان داشته باشد.

وي همچنين بر نقش آفريني تعاوني ها در شهرستان طارم نبز اشاره نمود و افزود : با توجه به ويژگي هاي استثنايي كشاورزي شهرستان طارم ، تعاوني ها ميتواند فعاليت هاي گسترده داشته بطوريكه هم اينك 40 در صد زيتون كشور در اين شهرستان توليد مي شود.

ارسال نظرات