سردار بهشتی در نشست هم اندیشی مسئولان سازمان بسیج مساجد و محلات کشور:
همکاری اقشار تخصصی بسیج با بسیج مساجد در محلات موضوع نشست هم اندیشی 6 ماهه اول سال95 بسیج مساجد ومحلات کشور عنوان شد.
کد خبر: ۸۷۴۰۸۵۰
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۰
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، نشست هم اندیشی 6 ماهه اول سال 95 با حضور سردار بهشتی مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات کشور و جمعی از مسئولین بسیج مساجد و محلات 32 استان کشور در سالن تعلیم و آموزش سازمان بسیج مستضعفین برگزار گردید.

سردار حسین بهشتی در این نشست گفت: همایش های فصلی تکلیفی برای تک تک معاونین سازمان بسیج است و هدف از این نشست ها انتقال تجربه و تبادل نظر بین مسئولین استان ها به عنوان یک تیم واحد برای انجام هرچه بهتر برنامه ها در بسیج است.

وی ادامه داد: در جلسه ای که برای برنامه های امسال با سردار نقدی برگزار شد چند تصمیم اساسی گرفته شد و یکی از آنها شبکه سازی در کشور بود که 500 هزار نفر به همین منظور آموزش دیده اند و این برنامه نیاز به پیگیری دارد.

مسئول بسیج مساجد و محلات افزود: موضوع بعدی همکاری اقشار تخصصی بسیج با بسیج مساجد ومحلات باید از پایگاه ها شروع شود یعنی هر کدام از اقشار بسیج باید در پایگاه ها یک عضو متخصص داشته باشند، به همین منظور نیز با تک تک اقشار جلسه های متعدد گذاشته ایم تا در مورد اموری که این نیروهای متخصص در پایگاه می توانند انجام دهند اقدام عملی انجام شود.

وی اظهار کرد: اگر مسئولین بسیج مساجد و محلات هماهنگی لازم را داشته باشند می توان به اهداف خود که ارتقا بخشی پایگاه هاست رسید و این جز با پیگیری به سرانجام نخواهد رسید.

بهشتی در پایان تاکید کرد: محوری ترین برنامه امسال ما جشنواره برترین های مساجد بود و درآن موضوعاتی مرتبط با بسیج و مسجد مورد بررسی قرارگرفت که امرقطعا برکت و سرمایه معنوی را برای مساجد به بار می آورد.

گفتنی است نشست هم اندیشی 6 ماهه اول سال95 سازمان بسیج مساجد و محلات امروز و فردا در سالن تربیت و آموزش سازمان بسیج ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات