جشن دانش آموختگی41 دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با حضورمسئولان ودانشجویان وخانواده های آنها درسالن فارابی مجتمع آموزشی درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۰۸۵۸
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۲

دانش آموختگان پزشکی این دوره شامل 27 دانش آموخته خواهر و14 برادر، از دانشجویان ورودی 88 دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بودند که دوره هفت ساله به عنوان پزشک عمومی دراین دانشگاه گذراندند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان روز سه شنبه در این مراسم با تبریک پایان دوره پزشکی عمومی به دانشجویان از راه اندازی دفتر دانش آموختگان دانشگاه در آینده نزدیک خبرداد.

دکتر عبدالعظیم نجاتی زاده پس از تشریح اهداف برگزاری چنین مراسمی به اهمیت علم پزشکی در پیشگیری از بیماریهای مزمن غیر واگیر تاکید و اظهار داشت: آینده پزشکی با سرعت چشگیری درحال تغییر است بطوری که پزشکی هوشمند، پیشگویی کننده ، پیشگیری کننده و بازآفرینشی جایگزین پزشکی فعلی خواهد شد.

وی تاکید کرد: حفظ ارتباط دانش آموختگان با دانشگاه در راستای پیشبرد اهداف علمی بسیار مهم و مثمر ثمر است.

نجاتی زاده خاطرنشان کرد: جشن دانش آموختگی دانشجویان عنوان و اصطلاح مرسومی است که بر این نوع مراسم گذاشته اند اما در واقع در آموزه های دینی و همچنین فرهنگ دانش ورزی، امری به نام فراغت از تحصیل معنا ندارد

قرائت سوگند نامه توسط دکتر طبیب زاده عضو هیئت علمی و مدیر بخش طب اورژانس دانشگاه و انجام مراسم تحلیف دانشجویان از مهم ترین بخش های این مراسم بود.

پخش کلیپ هایی از خاطرات دوران دانشجویی، تقدیر از فعالان آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، اجرای موسیقی زنده، قرائت شعر و متن ادبی توسط دانشجویان و اهدای لوح و تندیس به دانش آموختگان از دیگر بخش های این برنامه بود.

در خلال برنامه نیز یکی از والدین به نیابت از سایر اولیاء دانشجویان به لحظات خاطره برانگیز و جاودانه دانشجویی اشاره واز زحمات مسئولان دانشگاه در خصوص رشد و بالندگی فرزندانشان تقدیر و تشکر کرد.

در حال حاضر بیش از سه هزار دانشجو در شش دانشکده پزشکی، داروسازی، پیراپزشکی، دندانپزشکی، بهداشت محیط و پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تحصیل می کنند.

ارسال نظرات