رئیس شورای شهر گیوی گفت: عملیات اجرایی اولین استخر شنا با مشارکت شهرداری گیوی و بخش خصوصی آغاز شده است که تا یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۸۷۴۰۸۸۸
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸

اتابک امیرپور طی گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کوثرخبر اظهار کرد: اولین استخر شنای شهر گیوی که آب مورد نیاز آن از طریق قنات های متعدد و تاریخی شهر و با فاکتور های بالای معدنی تامین می شود؛ در مرکز شهر و در محل حمام سنتی و تاریخی گیوی با سرمایه گذاری بخش خصوصی و مشارکت شهرداری این شهر در حال احداث است.

وی با بیان اینکه جوانان تا یک ماه آینده از این استخر سرپوشیده بهره مند خواهند شد افزود: به دلیل اینکه شهر 25 هزار نفری گیوی (کوثر) در سالهای گذشته فاقد استخر شنا بوده و اهالی این منطقه بخصوص جوانان برای بهره مندی از آن به شهرستان همجوار(خلخال) می رفتند؛ انتظار می رود بخش خصوصی در اتمام هرچه سریعتر این مجموعه تسریع کند.

امیر پور گفت:جوانان ما ضمن عظیمت به شهرستان خلخال در رودخانه های گیوی و قزل اوزن و یا دیگر مراکز خطرناک شنا می کنند که امیدواریم با ساخت این استخر در آینده نزدیک جوانان ما مکانی سالم و شاداب برای گذراندن اوقات فراغت داشته باشند.

رئیس شورای شهر گیوی خاطر نشان کرد: 220 میلیون تومان جهت ایجاد و احداث این استخر سرپوشیده توسط بخش خصوصی هزینه شده است که طبق قرارداد، این استخر پس از بهره برداری به مدت 5 یا 6 سال در اختیار سرمایه گذار مربوطه قرار داده خواهد شد و پس از طی موعد مقرر، استخر متعلق به شهرداری گیوی خواهد شد.

وی اضافه کرد: با عنایت به توجه بیش از پیش بخش خصوصی و شهرداری این استخر شنا( مجموعه آبدرمانی) نیز احداث و با ظرفیت کامل معدنی و درمانی در اختیار همشهریان و میهمانان شهر عزیزمان گیوی قرار خواهد گرفت.

به گزارش کوثرخبر، آب این استخر بصورت آبدرمانی، گرم و کاملا معدنی بوده و از قنات های زیرزمینی شهر گیوی تامین می شود.

ارسال نظرات