شهرستان کوثر که تنها یک جایگاه CNG دارد تقریباَ 10 روز است که تعطیل شده و به رغم نارضایتی های پی در پی اهالی و مسافران در منطقه هیچ عکس العملی از سوی مسئولین شهرستانی صورت نگرفته است.
کد خبر: ۸۷۴۰۸۸۹
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر به نقل ار کوثرخبر، باز هم تنها جایگاه سی ان جی کوثر تعطیل شد تا همچنان مردم این شهر از داشتن مدیران دلسوز بی بهره بماند؛ شاید این جایگاه خصوصی باشد ولی هر یک از مسئولین کوثری می توانند در قبال خدمات رسانی که نسبت به این جایگاه دارند در تسریع راه اندازی آن دخیل باشند.(فرمانداری، ادارات گاز و برق و ...

تعطیلی ده روزه این جایگاه باعث سردر گمی و نارضایتی رانندگان شده است بطوریکه برخی به دلیل به صرفه نبودن بنزین هزار تومانی قید کار کردن را زده اند یا با قناعت! مسافر کشی می کنند و منتظر تشریف فرمایی کارشناسان و مهندسین تعمیرکار هستند.

آنطور که شنیده می شود این تعطیلی و نارضایتی تا روز سه شنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت.

بایستی دید عکس العمل مسئولین امر به تعطیلی ده روزه این جایگاه که با معیشیت تعداد زیادی از مردم این منطقه ارتباط مستقیم دارد چگونه خواهد بود.

حال تمام رانندگان که از پیگیری مسئولان دلسرد شده اند همچنان نگران دخل و خرج خانواده خود هستند.

گفتنی است که جایگاه CNG بخش فیروز شهرستان کوثر که در جاده سرچم قرار دارد دومین جایگاه گاز طبیعی شهرستان کوثر است که متاسفانه از بدو افتتاح تعطیل بوده است.

انتظار می رود مسئولین خصوصی این جایگاه در این فصل گردشگری در تعمیر نازل ها و ... تسریع کنند.

ارسال نظرات