مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان گفت: هزینه‌های درمانی و حتی بهداشتی مردم به‌طور چشم‌گیری کاهش یافته و یا در برخی از موارد رایگان شده است.
کد خبر: ۸۷۴۰۸۹۰
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان صبح امروز در نشستی با جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اظهار داشت: بسیج جامعه پزشکی هرمزگان در زمینه کمک به محرومین و محرومیت‌زدایی را بسیار خوب عمل کرده است و عملکرد آن مثبت ارزیابی می‌شود.

علی علی‌زاده افزود: مقام معظم رهبری، خدمت به محرومین را به همه مدیران و مسؤولان نظام توصیه کرده و فرموده‌اند که خدمت به این اقشار را در اولویت کار خود قرار دهند.

وی عنوان کرد: بسیج جامعه پزشکی هرمزگان با اعزام تیم‌های درمانی تخصصی به مناطق دورافتاده و محروم، کمک زیادی به خانواده‌های نیازمند می‌کند و با حضور متخصصان در این مناطق و ویزیت رایگان از حضور مردم و هزینه زیاد سفر به مراکز شهرستان‌ها برای مراجعه به پزشکان متخصص جلو‌گیری می‌کند.

مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان تصریح کرد: خوشبختانه دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به بخش سلامت جامعه داشته است و با اجرای طرح تحول نظام سلامت، هزینه‌های درمانی و حتی بهداشتی مردم را به‌طور چشم‌گیری کاهش داده و یا در برخی از موارد رایگان کرده است.

این مسؤول یادآور شد: اداره‌کل بیمه سلامت هرمزگان جهت تحقق فرامین مقام معظم رهبری در بحث محرومیت‌زدایی و کمک به محرومین در زمینه درمان و اقدامات درمانی از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد و استقبال ویژه‌ای از این‌گونه خدمات می‌کند.

علی‌زاده خاطرنشان کرد: جهت همکاری و تعامل سازنده اداره‌کل بیمه سلامت و سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان زمینه‌های لازم در چارچوب قانون صورت می‌گیرد.

سپس در ادامه جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان گفت: اداره‌کل بیمه سلامت استان هرمزگان توجه ویژه‌ای به بخش محرومیت‌زدایی داشته و در زمینه‌هایی که نیاز به کمک این اداره‌کل باشد هیچ کوتاهی نکرده و نهایت همکاری را داشته است.

موسی رنجبری افزود: سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان در هر ماه احداث بیمارستان‌های صحرایی در مناطق مختلف استان را برنامه‌ریزی کرده است که پوشش بیمه سلامت استان در بخش دارویی کمک زیادی را به مردم محروم منطقه و حتی سازمان بسیج جامعه پزشکی خواهد داشت.

وی در پایان عنوان کرد: هدف از برپایی بیمارستان‌های صحرایی و اعزام تیم‌های پزشکی تک‌تخصصی به مناطق محروم عمل به فرامین مقام معظم رهبری در زمینه کمک‌رسانی به مناطق محروم و محرومیت‌زدایی از این مناطق است.

ارسال نظرات