کارگاه آشنایی با جریانات تکفیری در جاسک برگزار شد

کارگاه تبیین و آشنایی با جریانات سلفی و تکفیری و خطر آن برای جهان اسلام روز یکشنبه با حضور علمای اهل تشیع و تسنن ، معتمدین و سران قبایل در جاسک برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۰۹۰۲
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ندسا در این نشست با تشریح و تبیین جریانات سلفی جهان اسلام و عقاید و تفکرات آن ها ، زمینه های شکل گیری و تاریخچه پیدایش این فرقه ها را تشریح کرد.

حجت الاسلام عبدالنبی صداقت گفت : اسلام از بدو پیدایش و روزهای آغازین دشمنان جدی داشت و کفار و مشرکین تلاش داشتند نگذارند شجره طیبه اسلام پا بگیرد و به انحای مختلف سعی در تحریف اسلام ناب محمدی را داشتند.

وی اذعان کرد با اقدام آگاهانه و عالمانه می توان جلوی بدعت را گرفت و تنها را سعادت و اعتلا و اقتدار ما در گرو وحدت و همبستگی است و این باید تبدیل به یک فریاد همگانی گردد.

حجت الاسلام صداقت ، وحدت را تنها راه حل مشکلات مسلمانان جهان عنوان کرد و ادامه داد : مقام معظم رهبری با درایت و آینده نگری در فرمایشات خود جریان تکفیری را خطر بزرگی برای جهان اسلام بیان فرمودند.

در این کارگاه تعدادی از علمای اهل سنت جاسک ، فرماندار ، فرمانده ناحیه بسیج و فرمانده پایگاه دریایی سپاه نیز مطالبی ارائه نمودند.

ارسال نظرات