رحيمي، رييس بنياد مسكن گرمي شد

محمدعلی رحیمی، به عنوان رييس بنياد مسكن شهرستان گرمي معرفي شد.
کد خبر: ۸۷۴۰۹۰۸
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل از سیفار، فرهاد سبحانی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل در مراسم توديع و معارفه روساي بنياد مسكن شهرستان گرمي با اشاره به اهمیت حساب 100 امام (ره) و فعال شدن بیش از پیش خیرین مسکن‌ساز در سطح استان اردبیل، اظهار كرد: محروميت و درآمد كم روستاييان باعث شده تا اين قشر در استفاده از تسهيلات و بازپرداخت آن با مشكلاتي مواجه شوند.

وي خواستار فعالیت بیش از حدخیرین مسکن‌ساز در سطح شهرستان گرمی با توجه به کثرت روستاها و محرومیت شهرستان در این زمینه شد و از توجه و تصویب اعتبار طرح هادی روستاها توسط فرماندار گرمی تشکر و قدردانی کرد.

ميرعلي‌ رحیمی‌زاد، فرماندار گرمی مسئولیت را برای فرد متقی و صادق مسئولیت صرف دانست و بيان كرد: مسئولیت جز تلاش درحوزه‌های مختلف چیزی دیگر نمی‌طلبد و باتوجه به مشکلات حوزه روستایی نیاز به تلاش بیشتر و جهادگرانه دارد.

در ادامه اين مراسم دکترمهدیزاده رييس سابق بنیاد مسکن گرمي در ادامه به ارائه گزارش در طول مسئوليت خود در اين اداره پرداخت.

مدیرکل بنياد مسكن استان و فرماندار گرمي سوابق اجرايي، فعاليت و روحيه بالاي مهندس محمدعلی رحیمی را عامل انتصاب وي به عنوان رييس اداره بنياد مسكن گرمي عنوان كرد. قرائت حكم سرپرستي محمدعلی رحيمي در اداره بنياد مسكن گرمي از ديگر بخش‌هاي اين مراسم بود.

لازم به ذكر است، فيروزي به سمت مديرعامل انجمن خيرين مدرسه‌ساز استان منصوب شده است.

يادآور مي‌شود محمدعلی رحیمی با مدرک فوق لیسانس عمران سازه، و با سوابق كاري امریه (خدمت مقدس سربازی) در جهاد کشاورزی در امورات عمرانی و زیربنایی، سابقه 13سال کار اجرایی در واحدهای مختلف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کارشناس اصلاح و بهنگام‌سازی نقشه‌های آماری شهری و روستایی شهرستان از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سال 84، عضو کمسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر گرمی در سال 87، عضو نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل و با سوابق علمی و پزوهشی سرگروه حلقه صالحین بسیج مهندسین گرمی، دارای دو مقاله علمی و ترویجی در زمینه تحلیل مرزه‌ای سازه‌های بنایی و همکاری با کمیته اجرایی همایش توسعه پایدار روستایی با تاکید بر منطقه مغان (گرمی) مي‌باشد.




ارسال نظرات
آخرین اخبار