معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش جاسک گفت: طرح هجرت از طرح های موفق بسیج و آموزش و پرورش است که سالانه توسط خود دانش آموزان تعداد زیادی از مدارس و کلاس نوسازی و بهسازی می شود.
کد خبر: ۸۷۴۰۹۴۷
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری از استان هرمزگان، پیش از ظهر امروز عیسی شهقلی زاده معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان جاسک در حاشیه بازدید با از روند اجرای طرح هجرت در مدرسه شبانه روزی هما در گفتگو با خبرنگار مکران نیوز گفت: این طرح که به فرآیند زیبا سازی و تعمیر و بهسازی مدارس توسط خود دانش آموزان انجام می گیرد که دانش آموزانی که در اجرای این سهیم هست مدرسه را از خود می داند و نسبت به خفظ آن احساس مسئولیت خواهند داشت.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش جاسک گفت : در این طرح نقاشی ساختمان، دیوار نویسی، تعمیر و مرمت سیستم های روشنایی و تعمیر میز و صندلی و سیستم های سرمایشی ۱۲ آموزشگاه بهسازی می گردد.

شهقلی زاده گفت: یکی از طرح های موفق بسیج و آموزش و پرورش طرح هجرت است که سالانه توسط خود دانش آموزان تعداد زیادی از مدارس و کلاس نوسازی و بهسازی می شود.

وی افزود :که بهینه سازی اوقات فراغت، تقویت مسئولیت پذیری، خود باوری، ترویج فرهنگ کار و جهاد و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و همچنین غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، جوانان و استفاده بهتر نیروی جوانی و نشاط آنها و خدمات‌رسانی و کمک به محرومین جامعه از مهم‌ترین اهداف این طرح است.

ارسال نظرات