خبرهای داغ:
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان این که مجامع بین المللی چشم خود را بر روی جنایت های آل خلیف بسته است، گفت: باید مطالبه عمومی برای آزادی شیخ عیسی قاسم شکل گیرد.
کد خبر: ۸۷۴۰۹۷۱
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
لزوم ایجاد مطالبه جهانی برای آزادی شیخ عیسی قاسم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن اختری در گردهمایی طلاب قمی که به منظور اعلام حمایت از انقلابیون بحرین و شیخ عیسی قاسم در سالن اجتماعات مدرسه فیضیه قم برگزار شد،با اشاره به اقدامات خصمانه آل خلیفه علیه شیعیان اظهار داشت: مردم بحرین بدن هیچ خشونتی به صورت مسالمت آمیز به دنبال احقاق حق خود هستند و در این مسیر مصمم هستند.

وی به سلب تابعیت 100 شهروند بحرینی اشاره کرد و ابراز داشت: رژیم آل خلیفه برای تغییر بافت جمعیتی کشور اتباع بیگانه را وارد بحرین می کند که واقعا ننگ آور است.

اختری اضافه کرد: شیخ عیسی قاسم برای جلوگیری از خشونت و درگیری خود را فدا کرده است و در این راه مسیر نصرت الهی و مبارزه را انتخاب کرده است.

وی به حضور انقلابی و پرشور مردم بحرین در دفاع از شیخ عیسی قاسم اشاره کرد و تصریح کرد: این مردم آزاده در اطراف خانه شیخ عیسی قاسم فریاد هیهات من الذله سر می دهند که باید این فریاد در سراسر جهان طنین انداز شود.

اختری افزود: مردم آزاده بحرین باید بدانند که خداوند یاری رسان آن ها است و این وظیفه دینی و شرعی و اسلامی امت حزب الله است که از علمای خودشان حمایت و پشتیبانی کنند.

وی افزود: مسلمانان جهان حوزه های علمیه ، نویسندگان ، متفکران و دولت های اسلامی باید برای دفاع از مردم بحرین اقدام کنند و صدای مظلومیت آن ها را به گوش جهانیان برسانند.

اختری با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی مجمع جهانی اهل بیت در این زمینه، اظهار داشت: این نهاد از همه این مطالبه را در خواست کرده و اقدامات خوبی را نیز در این زمینه انجام داده است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) سکوت مجامع بین المللی را لکه ننگی بر موجودیت آن ها خواند و گفت: جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورهای اسلامی باید این سوال را از سازمان مللل و سایر نهاد های بین المللی بپرسند که چرا تا تاکنون در برابر این اقدامات سکوت اختیار کرده اند؟

وی افزود: چرا این سازمان ها به وظایف خود عمل نمی کنند، دبیر کل سازمان ملل ، شورای امنیت و دیده بان حقوق بشر چه چیزی را نظاره می کنند؟

اختری تصریح کرد: چه تفاوتی بین سوریه و بحرین وجود دارد، در حالی که در سوریه مردم پشتیبان دولت هستند اما کشورهای غربی به خصوص آمریکا و انگلستان علیه دولت بشار اسد وارد عمل شده اند و مردم بی گناه را به خاک و خون می کشد.

وی حکومت آل سعود را مورد توجه قرار داد و گفت: این کشور 5 سال است مردم بی گناه بحرین را مورد تهاجم قرار داده و این کشور را اشغال کرده است.

اختری افزود: امروز هر خونی که در جهان می ریزد از چنگال آل سعود است و این رژیم دستش به خون مردم بی گناه زیادی الوده شده است.

وی آل سعود و مفتی های وهابی را بی دین عنوان کرد و اظهار داشت: امروز القاعده، داعش و النصره و ..... دست پروده دلارها و عقاید این رژیم سفاکان هستند که جهان را به خاک و خون می کشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها