بزرگترین سلاح در مقابله با فتنه جویان و فتنه انگیزان چه در داخل و چه در خارج، بصیرت افزاییی و تبیین حقیقت است و طبع تکلیف تمام نخبگان بسیجی نیز این خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۴۱۰۱۹
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج ناحیه ماهنشان با اشاره به اهمیت تبیین واقعیت های جهان اسلام برای عموم مسلمانان، گفت: امروز آل سعود به عنوان یک معضل اساسی با بهره گیری از جایگاه جغرافیای خود تسلط برقبله مسلمانان، درحال ایجاد بزرگترین اختلافات در جهان اسلام است و طبعا تاخیر در مقابله با این رژیم فتنه جو، موجبات ضربه خوردن بیش از بیش وحدت مسلمانان به همراه خواهد داشت .

حجت الاسلام علی پناهی افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده اند بزرگترین سلاح در مقابله با فتنه جویان و فتنه انگیزان چه در داخل و چه در خارج، بصیرت افزاییی و تبیین حقیقت است و طبع تکلیف تمام نخبگان بسیجی نیز این خواهد بود که با بهره گیری از ظرفیتهای رسانه ای جهان اسلام چهره واقعی و استکباری رژیم آل سعود را بیش از بیش برای جامعه جهانی و خصوصا مسلمان مشخص کنند.

وی اظهارداشت: امروزه مهمترین حربه سیاسی رژیم آل سعود تبلیغ شیعه هراسی در جهان است که در این راستا نیز تاکنون صدها رسانه خبری کوچک و بزرگ را نیز راه اندازی کرده است که به مدد آنها حدودا 500 روز که به صورت مستقیم هزاران یمنی بی گناه را قتل عام کرده است و به صورت غیر مستقیم نیز تنها با تجهیز و تقویت داعش هزاران بی گناه عراقی و سوری را به شهادت رسانده است.

حجت الاسلام پناهی با اشاره به رویکرد الهی دین مبین اسلام در مساله جنگ جهاد، تصریح کرد: متاسفانه رژیم آل سعود با جعل تاریخ و قوانین اسلامی مساله جنگ و جهاد و همچنین تمام قوانین و قواعد الهی در مورد این دو مساله را نفع تروریسم و منابع رژیم صهیونستی و استکبار جهانی تغییر داده و با نام خدا بزرگترین جنایت ها را بر علیه نه تنها اقلیت های دینی بلکه شیعیان و سنی های آزاده روا می دارد.

وی با بیان اینکه در اسلام جنگ و نبرد با استناد به آیه شریفه قرآن تنها درصورت دفاع مظلوم، سرکوب ظالمان و دفاع از سرزمین اسلامی مجاز است، افزود: اما امروزه به وضوع شاهدیم که رژیم آل سعود با تحریف قرآن و احادیث و با هدف برتری جوی بر دیگر ملتها جوی باری از خون را در جهان اسلامی به راه انداخته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج ناحیه ماهنشان گفت: جنایات بی سابقه گروههای تروریستی تحت حمایت رژیم آل سعود با جنایت های رسمی و غیر رسمی خود امروزه نه تنها در حال ضربه زدن اعتبار اسلام و اهل تسنن در افکار عمومی جهان است بلکه در حال ارائه بزرگترین خدمت به رهبران غرب در راس آنها آمریکای جنایتکار نیز هست.

حجت الاسلام پناهی با اشاره به خدمت بزرگ آل سعود به رهبران غربی، تصریح کرد: در دهه های گذشته موج گرایش به اسلام در اروپا زنگ هایی هشدار را برای رهبران حکومتهای استکباری غرب به صدا درآورده بود، زیرا بنا بر آمارها در دهه های آتی، مسلمانان جمعیت غالب کشورهایی را تشکیل خواهند داد، لذا رژیم آل سعود با اقدامات خود از جمله تشکیل طالبان، القاعده و داعش توانست زمینه ایجاد اسلام هراسی در غرب را فراهم کند به طوری که امروز رهبران اروپا بی پروا از محدود سازی و تخریب مراکز و مساجد مسلمانان سخن می گویند.

وی با اشاره به روابط ایران با عربستان سعودی افزود: روابط ایران با عربستان به مجموعه مراودات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، عربستان گفته می شود، این روابط هیچ گاه در سطح مطلوب نبوده است بعد از پیروزی انقلاب 1357 روابط دو کشور تیره تر و خصمانه تر شد.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان گفت: تاکنون بارها منازعات نظامی و دیپلماتیک بین دو کشور رخ داده است هر دو کشور مدعی صیانت و رهبری بر سایر کشورهای مسلمان خاورمیانه هستند ولی با این تفاوت ایران یک کشور شیعه مذهب و عربستان سعودی به عنوان یک کشور سنی مذهب اختلافات اعتقادی و سیاسی متعددی دارند.

حجت الاسلام پناهی خاطرنشان کرد: حمایت عربستان از رژیم سابق بعثی( صدام حسین) و امروز گروهک تروریستی داعش و حمایت ایران از شیعیان یمن نمونه از اختلافات و درگیرها و همچنین دو کشور اختلافات مرزی از خلیج فارس با یکد یگر دارند .

ارسال نظرات