مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه کوهدشت:حادثه تلخ منا معلول و برگرفته از بی لیاقتی و بی کفایتی حکام آل سعود بود.
کد خبر: ۸۷۴۱۰۴۵
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
حضرت حجت الاسلام والمسلمین امین نوری نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فراررسیدن سالگرد شهدای منا گفت: این فاجعه عظیم که در آن هزاران نفر از مسلمانان جهان و قریب به 500 نفر از هموطنان ما نیز در آن به شهادت رسیدند معلول و برگرفته از بی لیاقتی و بی کفایتی حکام  آل سعود بود.
وی با بیان اینکه حکام آل سعود مقصران اصلی این حادثه بودند،افزود: چگونه می شود مسلمانی جلو چشم دیگران جان دهد و حتی قطره ای آب به آنان رسانده نشود یا اینکه مصدومان را همراه شهیدان در کانتینرهای در بسته نگهداری کنند.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه کوهدشت گفت: بعد از وقوع این حادثه به جای اینکه این بی کفایتان محکوم شوند خود را در جای مدعی نشاندند و حتی از تشکیل کمیته حقیقت یاب جلوگیری کردند.
نوری نیا به حج ناتمام امام حسین (ع) اشاره کرد و افزود: این اولین مرتبه نیست که این خاندان حج مسلمانان را نا تمام می گذارند چرا که سال 60 هجری نیز این ظلم را بر سید و سالار شهیدان روا داشتند.
وی در پایان گفت: امیدوارم که نابودی آل سعود تسلای دل بازماندگان شود و مطمئنا همین خون های مظلومان مقدمه نابودی آن بی کفایتان خواهد بود .
ارسال نظرات