فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی سپاه ماهنشان:

بسیجیان گردان بیت المقدس آماده حضور در مقابله با هرگونه تهدیدات دشمنان هستند

بسیجیان گردان بیت المقدس آماده حضور در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی و گوش به فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مقابله با هرگونه تهدیدات دشمنان هستند.
کد خبر: ۸۷۴۱۰۷۲
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی سپاه ماهنشان از فراخوانی گردان بیت المقدس خبر داد و گفت: برای حفظ انسجام و ارتقای روحیه و توان نظامی بسیجیان، برنامه فراخوانی گردان بیت‌المقدس حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی به مدت ۲۴ ساعت برگزارشد.

محمد رضا حیدری افزود: آموزش تخصصی سلاح کلاشینکف، کلت کمری ، پرتاب نارنجک، حفظ انسجام سازمانی و ایجاد آمادگی رزمی بسیجیان، تمرین فراخوانی یگانی، پیاده روی، رزم شبانه، ستون کشی در شب، امداد و نجات از سین برنامه های این برنامه بود.

وی با اشاره به هدف از برگزاری این فراخوان، اظهار داشت: ارتقای آمادگی و توان رزم، سازماندهی و حفظ و انسجام،آموزش و ارتقاء توان معرفتی و بصیرتی بسیجیان سازماندهی شده در قالب گروهانها و دسته های گردان بیت المقدس از اهداف این فراخوان بود.

حیدری تصریح کرد: فراخوان گردان بیت المقدس به منظور حفظ انسجام سازمانی گردان بیت المقدس، ایجاد آمادگی های عمومی، ایجاد وحدت و همدلی و شناخت بیشتر اعضاء و فرماندهان در سطح گردان و تمرین فراخوانی و فعالیتهای جمعی برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی سپاه ماهنشان خاطر نشان ساخت: بسیجیان گردان بیت المقدس آماده حضور در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی و گوش به فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مقابله با هرگونه تهدیدات دشمنان هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار