اردوی جهادی بسیجیان نیر به روایت تصویر

اردوهای جهادی بسیجیان نیر در روستاهای محروم این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۱۰۸۶
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، اردوی جهادی هفت روزه بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید مدنی نیر در روستای خانشیر با اجرای طرح کمک به کشاورزان به کار خود پایان داد.

در این اردوی جهادی بسیجیان با همکاری همدیگر با اجرای کمک به کشاورزان و بازسازی نهرهای آبیاری به رفع محرومیت در روستای کندوان تلاش کردند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج بسیج شهید مدنی نیر در حاشیه این اردوی جهادی، اظهار داشت: هدف از اعزام گروه جهادی به روستای خانشیر کمک به برطرف نمودن محرومیت این روستا است.

سروان پاسدار فرهاد رستم زاده گفت: کار جهادی و نیز روحیه جهادی نیاز امروز جامعه به ویژه ملت ایران اسلامی است که اگر مسئولان با این روحیه کار کنند تحریم‌های دشمن بی اثر خواهد بود.

وی فعالیت جهادی را نیاز ضروری کشور خواند و تصریح کرد: با فعالیت و کار جهادی می‌توانیم در مسئله اقتصاد مقاومتی که خواست مقام معظم رهبری است به خوبی موفق باشیم و دشمنان را مایوس کنیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید مدنی نیر عنوان کرد: این اردوهای جهادی هم پیام به مسئولان بوده که نیروهای خودی به ویژه جوانان را باور داشته باشند و هم پیام به دشمنان انقلاب بوده که بدانند که با وجود روحیه جهادی در بین ملت ایران اسلامی راه به جایی نخواهند برد.

همچنین اردوی یکروزه جهادی بسیجیان کورائیم نیز در بخش کشاورزی و بازسازی نهرهای آبیاری برگزار شد.



ارسال نظرات
آخرین اخبار