مسئول بسیج اصناف آذربایجان غربی در گفتگو با «بسیج»:

رسانه‎ها عواقب بی‎حیایی و بی‎غیرتی را گوشزد کنند

رحیم عباس زاده گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید در کشور ما از طریق دولت نهادینه شود و نهادهای مربوطه با عوامل اشاعه دهنده بدحجاب ها برخورد جدی کند.
کد خبر: ۸۷۴۱۱۲۳
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
رحیم عباس زاده مسئول بسیج اصناف استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: علت اصلی بخش تهاجم های فرهنگی ماهواره و نفوذ استعمار و غرب از این طریق است که خودباختگی فرهنگی را برای عده ای به همراه داشته است.

وی افزود: صدا و سیما و رسانه ها باید علل و عواقب بدحجابی و مشکلات آینده برای خانواده ها را اطلاع رسانی کنند و برای این کار باید از کارشناسان مجرب استفاده کنند تا اثرگذاری بیشتری در جامعه داشته باشد.

عباس زاده اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر باید در کشور ما از طریق دولت نهادینه شود و نهادهای مربوطه با عوامل اشاعه دهنده بدحجابی ها برخورد جدی کند.

مسئول بسیج اصناف استان آذربایجان غربی تصریح کرد: باید از طریق رسانه ها غیرت دینی به مردان یادآوری شود متاسفانه عده ای از مردان نسبت به پوشش و حجاب نوامیس خود بی توجه شده اند و ماهواره ها و سریال های آنها در این مسئله نقش منفی زیادی داشته اند ما باید نقطه مقابل این شبکه ها عمل کنیم و عواقب بدحجابی و بی حیایی در خانمها و بی غیرتی در آقایان را اطلاع رسانی کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار