خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع)البرز عنوان کرد:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز اذعان کرد: همکاری و هماهنگی میان تمام ارگان‌ها و توجه به بیانات مقام معظم رهبری عامل اصلی برای گسترش فرهنگ در جامعه است.
کد خبر: ۸۷۴۱۱۳۴
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹

علیرضا حیدری فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز، در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون اقدامات سپاه در خصوص توسعه فعالیت‌های فرهنگی در جامعه اظهار کرد: نشست‌های متعددی برای افزایش آگاهی‌های مردم در حوزه فرهنگ توسط سازمان بسیج و سپاه استان به ویؤه سپاه ناحیه امام رضا (ع) برگزار شده است.

وی با بیان لزوم گفتمان‌سازی بیشتر در این حوزه تبیین کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رسیدن به اهداف عالی خود در حوزه فرهنگ باید توانمندتر عمل نماید و تلاش بیشتری را جهت شکوفایی فرهنگ به کار بندد.

این مسئول ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام شده توسط ارگان‌های مختلف تشریح کرد: شورای تبلیغات اسلامی و دولتمردان باید تلاش خود را بیشتر نمایند و نظرات مقام معظم رهبری را وارد عمل نمایندف به روشنی مشخص است که بیانات رهبر انقلاب مهمترین چراغ راه در عرصه فهالیت های فرهنگی می باشد.

حیدری با اشاره به نقش مهم و لزوم آمادگی کامل سازمان بسیج و سپاه تصریح کرد: سازمان بسیج و سپاه باید آماده باشد و در مقابل تهاجم فرهنگی و عواملی که باعث ضعف نظام می‌شود بایستد.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع)البرز ادامه داد: سپاه ناحیه امام رضل (ع) با همکاری جهادفرهنگی با اجرای برنامه‌های فرهنگی، بومی و محلی و برگزاری نشست‌های متعدد سعی در توسعه فعالیت‌های فرهنگی دارند.

وی پروژه فصل شیدایی را نمونه‌ای موفق از همکاری نهادها و ارگان‌های مختلف عنوان کرد و گفت: پروژه فصل شیدایی نمونه‌ای موفق و نشان‌دهنده ریشه اصلی و مکتب اسلامی ما می‌باشد که با همکاری و هماهنگی ارگان‌های مختلف برگزار شد.

این مسئول با اشاره به حضور گسترده مردم در همایش‌ها، فراخوان‌ها و حلقه‌های صالحین خاطرنشان کرد: حضور گستره مردم و اشتیاق آن‌ها برای شرکت در همایش‌ها بیانگر خروجی مطلوب مسئولین از برنامه‌های اجرا شده می‌باشد.

حیدری در خاتمه تاکید کرد: همکاری و هماهنگی میان تمام ارگان‌ها و توجه به بیانات مقام معظم رهبری عامل اصلی برای گسترش فرهنگ در جامعه است.

1102/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها