مسئول گروه تبلیغی مصباح الهدی قم

پارک ها،مراکز ترک اعتیاد،بیمارستان ها نقاط هدف روحانیون تبلیغی

حجت الاسلام احدی گفت: فعالیت گروه تبلیغی مصبح الهدی در زمینه های فرهنگی در پارک ها،مراکز ترک اعتیاد،بیمارستان ها و مراکز نگهداری معلولین و کدکان بی سرپرست که نقاط حساس و آسیب پذیر هستند می باشد.
کد خبر: ۸۷۴۱۱۵۶
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹

مسئول گروه تبلیغی مصباح الهدی قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به فعالیت های این گروه اظهار کرد: امام موسی صدر پیش از پیروزی انقلاب بر لزوم پیشبرد کار تبلیغی بر اساس تشکیلات تاکید داشت و امروز مقام معظم رهبری بر تشکیل جبهه فرهنگی تاکید دارند که این نشان از اهمیت کار تشکیلاتی و گروهی است.

وی افزود: با توجه به این مهم گروه تبلیغی مصباح الهدی از سال 89 در اراک فعالیت خود را آغاز نمود که ابتداً از 4 روستای محروم این شهرستان شروع و مبلغین از یک مدرسه متروکه این روستاها کار خود را استارت زدند.

احدی با بیان اینکه امروز 6 سال از آن زمان می گذرد خاطر نشان کرد: با حمایت های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در بازار و پارک و کمپ ترک اعتیاد و خیابان و مدارس و بیمارستان ها فعالیت های مختلفی را انجام می دهیم و این کار از استان مرکزی به سایر نقاط نیز تعمیم داده شده است.

مسئول گروه تبلیغی مصباح الهدی قم تصریح کرد: این گروه با ستاد اربعین استان مرکزی و قم در اعزام روحانی به عتبات عالیات نیز همکاری دارد و حدود 40طلبه به طور هفتگی بصورت تخصصی در استان مرکزی فعالیت دارند.

وی با اشاره به فعالیت های فرهنگی در بیمارستان ها،مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و کمپ های ترک اعتیاد و محل نگهداری معلولین گفت: تبلیغ بالینی در بیمارستان جهت ارتقا سطح روحی و روانی بیماران است و بسیار اهمیت دارد و ما در این حوزه حضور فعالی داریم.

احدی عنوان کرد: گروه بشیر که زیر مجموعه موسسه مصباح الهدی است در مناطق محروم فعالیت دارد و تمام این برنامه ها در راستای تبلیغ و ترویج مسائل اسلامی است که با تاکید بر توانایی های فردی طلبه ها به این امور پرداخته می شود.

وی با بیان اینکه کمپ های ترک اعتیاد یکی از اماکن خاص است که مخاطبان ویژه و حساس دارد بیان کرد: حضور مبلغ در این فضا به جهت یاری به افراد آسیب دیده از اعتیاد است و اولین و عمده ترین هدف حضور روحانی در این مکان ایجاد روحیه امید و کمک به افراد آسیب دیده به فرآیند بهبود است.

مسئول گروه تبلیغی مصباح الهدی قم تاکید کرد: بیشترین چیزی که معتادان را آزار می دهد نگاهی است که جامعه به آنان دارد و حس بی اعتمادی دیگران به آنهاست که ما تلاش داریم با حضور در این کمپ ها این حس را کمرنگ و از میان برداریم.

وی با بیان اینکه حضور ما در شاهرود نیز برای حضور در مراکز مختلف و تبادل اطلاعات و انتقال تجربیات به طلاب جوان شاهرود است افزود: ما در مدت حضور خود در شاهرود علاوه بر حضور در بوستان های شاهرود در مراکز بهداشتی و درمانی،کمپ های ترک اعتیاد،بیمارستان ها و مراکز نگهداری کودگان و معلولین برنامه های فرهنگی و تبلیغی اجرا می کنیم و امیدواریم بتوانیم به رسالت طلبگی خود عمل نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار