خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف استان سمنان:

مسابقات قرآن کریم استان سمنان مهرماه برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: مسابقات قرآن کریم استان سمنان مهرماه امسال زیر نظر اداره کل اوقاف و امور خیریه این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۱۱۶۷
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله واحدی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات قرآن کریم استان سمنان که هر ساله از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه این استان به شکل مطلوبی برگزار می‌شود، امسال در مهرماه فضای استان را معنوی و عطرآمیز می‌کند.

وی تصریح کرد: این دوره از مسابقات قرآن کریم استان سمنان در روزهای هفتم و هشتم مهرماه امسال در مرکز استان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان ادامه داد: در مسابقات قرآن کریم استان سمنان، برترین‌های رقابت‌های شهرستانی که پیش از این با یکدیگر به رقابت پرداخته‌اند، با هم مسابقه می‌دهند تا بهترین‌های استانی شناخته شوند.

واحدی با اشاره به نقش قرآن در زندگی اجتماعی انسان‌ها اظهار کرد: قرآن کتاب هدایت‌گر برای زندگی همه انسان‌هاست که سعادت جاودانه زیر سایه آن ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: قرآن کریم چگونگی رفتار با خداوند متعال و سایر انسان‌ها را به‌خوبی بیان کرده است و با کمک رهنمودهای این کتاب بزرگ می‌توان به کمال واقعی در زندگی دست یافت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با بیان اینکه زندگی حقیقی با عمل به دستورات و رهنمودهای قرآن محقق می‌شود، اضافه کرد: قرآن راه و روش زندگی درست را به انسان‌ها می‌آموزد که باید این آموزه‌ها در زندگی به کار گرفته شود.

واحدی با اشاره از حدیثی از پیامبر گرامی اسلام (ص) که می‌فرمایند «حامل و حافظ قرآن پرچم‌دار اسلام است، کسی که او را احترام کند خدا را گرامی داشته است، کسی که به او اهانت کند مورد لعن و نفرین خدا خواهد بود»، تصریح کرد: قرآن کریم برنامه‌ای جامع و مدون برای زندگی انسان‌ها ارائه می‌کند و ضامن سعادت فردی و اجتماعی افراد است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها