همه گزارش‌های بازرسی‌های به‌صورت روزانه در سیستم CMS سازمان ثبت می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۱۱۸۶
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، گفت: در راستای تدوین طرح‌‌ها و سیاست‌های اجرایی جامع و نظام‌یافته برای انسجام و استحكام عملیات گشت‌های مشترك با محوریت تعزیرات حکومتی و همکاری بازرسان سازمان‌های مربوط، طرح نظارت بر بازگشایی مدارس از سوی معاونت پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی کشور ابلاغ شد.

مرتضی ممیزی با بیان اینکه این طرح به‌صورت هم‌زمان و در همه استان‌ها با مدنظر قرار دادن اولویت‌های استانی برگزار می‌شود، افزود: در استان زنجان نیز این طرح برگزار و جامعه هدف این طرح همه واحدهای عرضه‌کننده لوازم‌التحریر، پوشاک، کیف و کفش هستند که لازم است در حیطه صلاحیت سازمان با تخلفات آن‌ها برخورد لازم و موثر صورت پذیرد.

وی اظهار داشت: بازرسی‌ها به‌صورت سرزده و فشرده در سطح استان انجام شده و همه گزارش‌های بازرسی‌های به‌صورت روزانه در سیستم CMS سازمان ثبت می‌شود.

ممیزی با بیان اینکه همه اقدامات انجام گرفته از طریق سایت‌های خبری به اطلاع شهروندان خواهد رسید، تصریح کرد: طرح نظارت بر بازگشایی مدارس از 15 شهریور آغاز و تا 15 مهرماه ادامه دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطر نشان ساخت: شهروندان نیز در صورت برخورد با تخلفات صنفی از سوی فروشندگان لوازم‌التحریر، کیف و کفش مراتب را به بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا با حضور در اداره‌کل تعزیرات حکومتی و ادارات تابعه در شهرستان‌های خدابنده و ابهر نسبت به طرح شکایت اقدام کنند.

ارسال نظرات