معاون آموزش و پرورش لرستان:

جمع اوری خاطرات شهدا توسط دانش اموزان لرستانی

معاون آموزش و پرورش لرستان گفت: دانش‌آموزان با حضور در منازل ایثارگران، شهدا و جانبازان خاطرات آن‌ها را به رشته تحریر در می‌آورند.
کد خبر: ۸۷۴۱۱۸۹
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان؛ محسن یوسفوند در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: باتوجه به ضرورت پرداختن به مقوله دفاع مقدس با توجه به فاصله گرفتن نسل فعلی از دوران دفاع مقدس، پرداختن به این امر هر ساله پُر رنگ‌تر از سال گذشته به‌نظر می‌رسد.
 
وی ادامه داد: با توجه به ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان، آموزش و پرورش باتوجه به در اختیار داشتن جمعیت ۳۰۰ هزار نفری از دانش‌آموزان ظرفیت عظیمی را در اختیار دارد.
 
یوسفوند با بیان اینکه زنگ ایثار در مدارس نواخته خواهد شد، ادامه داد: در این ایام مسابقه مقاله‌نویسی تحت‌عنوان ایثار و شهادت یا خاطره‌نویسی داریم که دانش‌آموزان با حضور در منازل ایثارگران، شهدا و جانبازان خاطرات آن‌ها را به رشته تحریر در می‌آورند و آمادگی داریم که راویان در مدارس حضور پیدا کنند و از وجود آن‌ها استفاده کنیم.
 
 معاون آموزش و پرورش استان لرستان با اشاره به این‌که ما شهدای بزرگی در سطح استان داریم، عنوان کرد: ما می‌توانیم این شهدا را بومی‌سازی کنیم و برند کردن شهدای استان جای کار دارد.
ارسال نظرات