همزمان با آغاز سال تحصیلی گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم در مدارس زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۱۱۹۵
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان در جلسه پروژه مهر گفت: جلساتی توجیهی پروژه مهر در راستای توجیه بخشداران و دهیاران برگزار شده است.

حسن مظفری با اشاره به اینکه با توجه به اینکه استان زنجان دارای دو شهید مدافع حرم است، افزود: در همین راستا در آغاز سال تحصیلی نام و یاد دو شهید بزرگوار استان زنجان به عنوان افتخارات استانی گرامی داشته می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان از حضور فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در آیین آغاز سال تحصیلی خبر داد و اظهار داشت: تقارن آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌های رزمندگان اسلام است.

مظفری با بیان اینکه از نصب بنرهای تبریک آغاز سال تصحیلی در سطح شهر خبر داد و گفت: فضاسازی لازم برای این ایام صورت می‌گیرد.

وی با قدردانی از زحمات ماموران انتظامی تصریح کرد: نقاط حادثه‌خیز برای حضور ماموران انتظامی اعلام شده است.

مظفری با اشاره به موفقیت دانش‌آموزان ناحیه 2 زنجان در مسابقات کشوری اعلام کرد: در سال جاری دو دانش‌آموز ناحیه 2 زنجان به المپیادهای علمی راه یافتند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با بیان اینکه 35 هزار نفر در مدارس ناحیه 2 زنجان ثبت‌نام کرده‌اند، خاطر نشان ساخت: ادامه ثبت‌نام نیز ادامه داشته و تا پیش از آغاز سال تحصیلی به پایان می‌رسد.

ارسال نظرات