تجلیل از برگزیدگان دومین جشنواره « عکس و مکث » در زنجان

در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره عکس و مکث از صاحبان 11 اثر برگزیده تجلیل و به کلیه شرکت کنندگان گواهی شرکت در جشنواره و بسته فرهنگی، اهدا شد.
کد خبر: ۸۷۴۱۲۰۴
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره عکس و مکث با اشاره به اهمیت برنامه های فرهنگی و لزوم توجه به آن ها، گفت: بخشی از عوارضی که شهرداری از مردم می گیرد، برای برنامه های فرهنگی و اجتماعی در این شهر هزینه می شود ، که این معاونت در این برنامه فرهنگی با آموزش و پرورش ناحیه یک ،همکاری کرد .

سید سعید صفوی افزود: شهرداری برای شهروندان زنجانی از کودک تا پدر و مادر پیر برنامه فرهنگی اجرا می کند و هر برنامه ای فرهنگی که در این شهر برگزار می شود، شورا و شهرداری در آن نقش دارد .

وی اظهار داشت: در شهر زنجان شاهد برگزاری نمایشگاه کتاب، جشنواره آش ایرانی و سیرک هستیم که روزانه جمع کثیری از شهروندان در این برنامه ها حضور دارند .

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان خاطر نشان ساخت: به دلیل استقبال بی نظیر مردم از برنامه های مختلف فرهنگی ،زنجان «میزبان مهربان» نام گرفته است .

گفتنی است، در پایان این مراسم از صاحبان 11 اثر برگزیده تجلیل و به کلیه شرکت کنندگان گواهی شرکت در جشنواره و بسته فرهنگی، اهدا گردید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار