مسئول سازمان بسیج هنرمندان لرستان:

راهیابی ١٤ هنرمند لرستانی به جشنواره هنرهای تجسمی بسیج

مسئول سازمان بسیج هنرمندان لرستان از راهیابی ٢٠ اثر از ١٤ هنرمند این استان به مرحله کشوری جشنواره هنرهای تجسمی بسیج خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۱۲۰۵
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان؛فریبرز حاتمی افزود: مرحله استانی جشنواره هنرهای تجسمی بسیج ٢٨ مرداد امسال در خرم آباد برگزار شد که در رشته نقاشی دادود حیدری، نیما شایان، حدیث طرهانی و سامان جعفری به ترتیب مقام های اول تا چهارم را کسب کردند.

وی اظهار کرد: در رشته گرافیک این جشنواره نیز ارسطو معظمی گودرزی مقام اول، عابدین مهکی و و غلامرضا پیرهادی مشترکا دوم، سجاد ابراهیمی و خورشید حسنوند مشترکا سوم شدند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان لرستان گفت: در رشته کاریکاتور نیز مهرداد بهرامی اول، امید معظمی گودرزی دوم و لیلا سلیمی سوم شد.

حاتمی اضافه کرد: در بخش نگارگری مرحله استانی جشنواره هنرهای تجسمی بسیج رضا رحمت پور و فرزانه عالیخانی مشترکا اول و سمانه سالاری و سحر میررضایی به طور مشترک دوم شدند.

وی با بیان اینکه لرستان با توجه به موفقیت های هنرمندان بسیجی در رشته های تذهیب و نگارگری به قطب هنرهای تجسمی کشور تبدیل شده، بیان کرد: از بین آثار برتر مرحله استانی جشنواره هنرهای تجسمی بسیج ٢٠ اثر از ١٤ تن از هنرمندان بسیجی استان برای اولین بار در مرحله کشوری پذیرفته شده اند که این موفقیت چشمگیری است.

جشنواره هنرهای تجسمی بسیج از ٢٧ تا ٣٠ شهریور در تبریز برگزار می شود.

ارسال نظرات