رئیس مجمع بسیج جامعه زنان استان اردبیل:

کارگروه های نواحی به عنوان اتاق فکر اقشار بسیج عمل می کند

کارگروه های نواحی به عنوان اتاق های فکر اقشار مختلف بسیج عمل می کند و در بررسی و برنامه دهی اقشار مختلف بسیج در سطح استان و کشور فعالیت می کنند.
کد خبر: ۸۷۴۱۲۳۱
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، جلسه مسئولین بسیج جامع زنان نواحی استان اردبیل در سالن جلسات ورزشگاه رضازاده برگزار شد.

رئیس مجمع بسیج جامعه زنان استان اردبیل در گفتگوی کوتاه خود با خبرگزاری بسیج در خصوص برگزاری اولین مجمع قشر بسیج جامع زنان استان در سال 95 اظهار داشت: مسئولین بسیج جامعه زنان شهرستان های سطح استان بصورت ماهانه جلساتی در خصوص نحوه عملکرد و گزارش کارگروه ها برگزار می کنند که در این جلسات، مصوبات و نحوه پیگیری مصوبات، جمع بندی طرح هایی که به مجمع معرفی می شوند مورد بررسی قرار می گیرد.

 

عالم راثی تصریح: کارگروه های نواحی به عنوان اتاق های فکر اقشار مختلف بسیج عمل می کند و در بررسی و برنامه دهی اقشار مختلف بسیج در سطح استان و کشور فعالیت می کنند.

وی افزود: در این مجمع، مسئولین بسیج جامعه زنان نواحی سطح استان اردبیل به موضوعاتی ازجمله فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و اخلاقی می پردازند و با هم فکری، نسبت به رفع مشکلات موضوعات مطرح شده اقدام می کنند.

ارسال نظرات