مسؤول بسیج مهندسین کشارورزی خراسان‌رضوی گفت: اردوهای جهادی متمرکز در روستاها برای اجرای طرح همگام با کشاورز در سطح خراسان رضوی با حضور متخصصین حوزه کشاورزی انجام گردیده است.
کد خبر: ۸۷۴۱۲۵۵
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵
محمد بسکابادی مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: در تابستان امسال با رویکرد علمی و استفاده از اقشار متخصص  در روستاهای خراسان رضوی اردوهای جهادی به‌صورت متمرکز را برگزار کردیم.

وی افزود: با توجه به اینکه در طرح همگام با کشاورز محصول خاصی برای هر منطقه در نظر گرفته‌شد و در اردوهای جهادی امسال محصولات ردیف‌های دوم و سوم نیز تحت پوشش قرار گرفته است.

بسکابادی تصریح کرد: در شهرستان جوین کلزا، کاشمر و بجستان انار، تربت‌جام خربزه و شهرستان‌های دیگر گندم و زعفران تحت پوشش فعالیت‌های اردوهای جهادی است و برای افزایش عملکرد مشاوره‌های تخصصی ارائه شد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی خراسان رضوی تأکید کرد: ۱۵۰۰ نفر اردو معادل ۴۵۰۰ کارشناس متخصص در رشته‌های مختلف کشاورزی در سطح استان در اردوهای جهادی تا پایان تابستان امسال شرکت کردند.

بسکابادی بابیان اینکه گروه‌های جهادی بخشی از برنامه‌های مشاوره را بر عهده‌دارند، افزود: خدمات مشاوره کشاورزی متخصصین به‌صورت انفرادی نیز برگزار  که با ارتباط ایجادشده در بازدیدهای قبلی استمرار یافته است.

وی ادامه داد: بسیج مهندسین کشاورزی تنها در مشاوره فنی شرکت دارد و در بخش بازاریابی و فروش هیچ نقشی را ایفا نمی‌کند.
ارسال نظرات