مسئول بسیج پایگاه عفاف شهرستان آباده در گفتگو با «بسیج»:
زینب اسعدی گفت: در این میان صدا و سیما باید موثر عمل کند و با آگاهی دادن در مورد فواید داشتن حجاب و معرفی الگوهای برتر و اطلاع رسانی در مورد مضرات بدحجابی و بی حیایی خانواده ها را در این خصوص روشن کند.
کد خبر: ۸۷۴۱۲۵۶
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
زینب اسعدی مسئول بسیج پایگاه عفاف شهرستان آباده در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت : نمی توان تاثیر خانواده و محیط را بر نوع حجاب افراد کتمان کرد.

وی افزود: جو خانواده، محیط های کاری و تحصیلی تاثیر زیادی بر روند منفی بدحجابی ها داشته و در این میان صدا و سیما باید موثر عمل کند و با آگاهی دادن در مورد فواید داشتن حجاب و معرفی الگوهای برتر و اطلاع رسانی در مورد مضرات بدحجابی و بی حیایی خانواده ها را در این خصوص روشن کند.

اسعدی عنوان کرد: آموزش و پرورش باید مراقب باشد معلمان و مربیامی را که به کلاس ها می فرستد آرایش نداشته باشند و حجاب آنها کامل باشد چرا که تاثیر مربی و معلم بر دانش آموزان انکار ناپذیر است اگر آموزش و پرورش در گزینش هایش به این مسئله توجه کند تاثیر بسیار خوبی بر روی دانش آموزان خواهد داشت.

وی با اشاره به نقش پدر و مادر گفت: خانواده ها باید نسبت به پوشش فرزندان خود توجه کافی داشته و حساس باشند و حجاب کامل را به بچه های خود بیاموزند و با تشویق آنها کار موثری انجام دهند تجربیات ما با دانش آموزان نشان داده که بچه های محجبه از آرامش بیشتری برخوردار هستند و باید آنها را به این سمت راهنمایی کرد.

ارسال نظرات