مسئول بسیج مساجد زنجان در گفتگو با «بسیج»:
علی قره باغی گفت: متولیان باید از باحجاب ها تقدیر به عمل آورند و برای بانویی که با حجاب کامل در مکان های عمومی حاضر می شود ارزش و احترام ویژه قائل شد.
کد خبر: ۸۷۴۱۳۸۱
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
علی قره باغی مسئول بسیج مساجد زنجان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد مسائل فرهنگی و هشدار مکرر ایشان در این خصوص گفت: متاسفانه دلسوزان و مدافعان نظام فراموش شده اند و به فریضه امر به معروف و نهی از منکر بی اعتنایی می شود.

وی افزود: وقتی فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به دست فراموشی سپرده شود آسیب های فرهنگی و اجتماعی روز به روز بیشتر می شوند باید از طریق رسانه های عمومی در این مورد کار شود و در مدارس و دانشگاه ها به موضوع حجاب بها داده شود و از باحجابان تقدیر شود تا الگوسازی برای بقیه افراد به وجود بیاید.

مسئول بسیج مساجد زنجان تصریح کرد: نقش آموزش در مورد حجاب بسیار مهم است و در واقع مرحله اول امر به معروف می باشد. خیلی از افراد که از تحصیلات دانشگاهی بهره مند هستند به حجاب توجهی ندارند و بر عکس افرادی هسستند که تحصیلات عالیه ندارند ولی در مورد حجاب به خوبی آگاهی دارند و آموزش دیده اند، باید از باحجاب ها تقدیر به عمل آید و برای بانویی که با حجاب کامل در مکان های عمومی حاضر می شود ارزش و احترام ویژه قائل شد.

قره باغی تاکید کرد: باید در مدارس و دانشگاه ها درس و واحدی در مورد امر به معروف و نهی از منکر گذاشته شود همانطور که برای آشنایی با انقلاب واحد درسی داریم و همایش ها و سمینارهایی در مورد فواید حجاب در سطوح کلان برگزار شود تا تاثیر آن را در جامعه شاهد باشیم.

ارسال نظرات